|
| quote: | Originally posted by Endre
kanske bara är jag...men, är det inte lite fånigt att döpa sina egna "amatör" mixar till värsta namnen? varför inte bara skriva "namn - mix - datum", enkelt? jag menar, då kan jag ju lika gärna döpa min mix till den officiella SWE TA mixen...
|
fånigt?!?! hmm.. måste göra det om jag ska dra upp den på siter.. måste ha riktigt namn på den då och sfv nfo m,m...
döp dina till officiella sweta mixen så döper jag mina till va jag vill =))) (och som man sagt förrut.. ta det inte på fel sätt nu haha)
___________________
'M u s i c I s T h e A n s w e r'
|