Nope, dat klopt, maar ze zijn wel bezig met een site ( www.trance-atlantic.nl ) maar die is nog niet klaar... En ik heb een flyer uit AmDam meegenomen... Euh, s ff kijken: 22-07-2001 Op het Atlantisstrand ( Simpelweg: Het OOR ). Het begint om 14.00 en eindigt om 00.00. DJ's die komen zijn : Armin V. Buuren , Spider Willem ,José , Bas & Ram en G-Spott
___________________
I'm Not An Addict
|