Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Isle Of Mtv
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

hahaha, vilket fiasko allt som har med house, deep, sånt bajs är botten. bög-kultur nummer 1.

Old Post Aug-18-2003 14:42 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Endre

bög-kultur nummer 1.

hahaha..fett me true ju

Old Post Aug-18-2003 14:48  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

quote:

hahaha, vilket fiasko allt som har med house, deep, sånt bajs är botten. bög-kultur nummer 1.

Härligt, underbart, mysigt, kul, skönt = HOUSEMUSIC is life!
H-Foundation var guld och Deep Nature som startade kvällen och körde ett avslutningsset som knäckte helt sjukt härligt!

När man väl lärt sig att uppskatta house så känns trance så billigt och fjantigt... (är inte glad över det då jag är ju en riktigt trancefreak från början ju )

Old Post Aug-20-2003 14:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

quote:
Originally posted by Gaby
Härligt, underbart, mysigt, kul, skönt = HOUSEMUSIC is life!
H-Foundation var guld och Deep Nature som startade kvällen och körde ett avslutningsset som knäckte helt sjukt härligt!

När man väl lärt sig att uppskatta house så känns trance så billigt och fjantigt... (är inte glad över det då jag är ju en riktigt trancefreak från början ju )

det är mysigt och allt det där, jag har lyssnat på house en gång i tiden (låter om 100 år) men nu förtiden är den bara bögig och slimmig... :/

Old Post Aug-20-2003 14:09 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

quote:

det är mysigt och allt det där, jag har lyssnat på house en gång i tiden (låter om 100 år) men nu förtiden är den bara bögig och slimmig... :/

Finns så jäkla mkt house, så att säga att allt är bögigt är väl att generalisera det hela en aning. Visst finns det dålig house, precis
som det finns dålig trance, som det finns dålig rock osv....

Old Post Aug-20-2003 14:25  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

quote:
Originally posted by lonne
Finns så jäkla mkt house, så att säga att allt är bögigt är väl att generalisera det hela en aning. Visst finns det dålig house, precis
som det finns dålig trance, som det finns dålig rock osv....

visserligen, men house har det där slemmiga all over it. men beatsen och groovet är schysst. jag kanske tänker på mer...vocal house, deep house är ju underbart grymt, med beatsen och groovet.

Old Post Aug-20-2003 14:38 
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Gaby
När man väl lärt sig att uppskatta house så känns trance så billigt och fjantigt...

varför ska man lära sig att gilla en musikstil? jag fastnade för trance direkt när jag fick höra det, något som jag verkligen INTE kan säga om house

Old Post Aug-20-2003 14:41 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by reveal
varför ska man lära sig att gilla en musikstil? jag fastnade för trance direkt när jag fick höra det, något som jag verkligen INTE kan säga om house

Håller med dig reveal, känns lite absurt att försöka lära sig att gilla ngt. Däremot försöker jag ge i stort sett all musik en ärlig
chans, för det går nästan att hitta ngt bra inom varje genre.

Old Post Aug-20-2003 14:44  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

jag gillar många olika typer av house samt trance..lär finnas folk som diggar metal & trance.. så sluta generalisera

Old Post Aug-20-2003 15:54  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

bögigt? ää snälla.. house är riktigt skönt - finns ju en del låtyar som man gillar mindre och en del som man älskar - som med alla andra genrer. ibland lyssnar jag på house, ibland på trance.. man får ut olika känslor av musiken...

Old Post Aug-20-2003 16:08  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001

Tycker house e så jävla segt...inte direkt nån partymusik man vill gå till en klubb o höra...
Funkar mest om man ligger utslagen dan efter vid en strandbar på Ibiza eller liknande semesterställe...

Old Post Aug-20-2003 20:14 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Isle Of Mtv
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback_____What Remix of "Hidden Sound System - I Know" Is This? [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGodazia - The First Wave (Airscape Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:43.

Forum Rules: