|
| quote: | Originally posted by [nils]
hmm.. t1? vilka va de som spelade då?
edit: ok, nevermind the above *host* dumbass *host*
klart man ska dit oavsett hur mkt folk lr inte... ifall de e lite så är de ju kanske större chans att man kan få snacka med lirarna! |
det var thrillseekers, mike shiver och samuel jackson samt andreas (rotor)... alla gjorde ett riktigt bra jobb.. det var som alla säger, riktigt lite folk, skulle tippa på 60-70 pers som mest.. det hade väl båda för och nackdelar.. lokalen var så jävla liten, skulle det vara över 200 pers där hade man knappt fått plats, värre var att jag tyckte synd om de djs som lirade, men dom uppskattade veteranerna som släppte loss till 100 där, men jag kan knappast tänka mig att 900 per går in där överhuvudtaget, om man tillochmed ska kunna andas där inne.. det var ett sjuhelvettes drag där inne iaf, men som sagt.. det var lite pinsamt för den svenska trancekulturen då iaf thrillseekers som är en riktigt bra och välkänd dj åker många mil för att lira sitt set för 60 pers, inte för att han får sämre betalt men iaf,
jag ska ner till T2 iaf, o inte att tala om KARMA trots att jag tror att hälften som kommer dit kommer dö av syrebrist :P