Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trinity part 2
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

va å satte upp affischer i stan idag för trinity 2 så nog blire av alltid

den killen som la av i flutlicht är inte han som jockar så det blir ingen ändring på flutlicht så vitt jag har hört

sen tror jag det kommer mer folk den här gången, dels för att fler e hemma i september å dels för att de e bättre lina så ni som funderar behöver nog inte oroa er

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-18-2003 20:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

I'll be there!
Har redan missat Cosmic Gate en gång i Sverige, har inte tänkt att missa igen

Old Post Aug-18-2003 20:21  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

om de bara kom 50-100 måste arrangörerna gått en hel del back på hyra för djs+lokal...?

Old Post Aug-18-2003 21:18  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Dancing Dude

Av dom jag känner som var på T1 så har jag hört att det knäckte...fett bar tydligen, haka inte upp er på kvantitet när det finns kvalitet (iaf när TA kommer och rockar!)

Old Post Aug-18-2003 22:03 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

hoho, tror absolut inte folkfrågan är något på denna fest! plus att jag tror det är fler som diggar hardtrance/psy som kommer nu!

de skulle annordna bussar ner från sthlm?

Old Post Aug-18-2003 22:49 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

hmm.. t1? vilka va de som spelade då?

edit: ok, nevermind the above *host* dumbass *host*

klart man ska dit oavsett hur mkt folk lr inte... ifall de e lite så är de ju kanske större chans att man kan få snacka med lirarna!

Last edited by nils on Aug-20-2003 at 21:29

Old Post Aug-20-2003 21:23  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
impulze
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by [nils]
hmm.. t1? vilka va de som spelade då?

edit: ok, nevermind the above *host* dumbass *host*

klart man ska dit oavsett hur mkt folk lr inte... ifall de e lite så är de ju kanske större chans att man kan få snacka med lirarna!

det var thrillseekers, mike shiver och samuel jackson samt andreas (rotor)... alla gjorde ett riktigt bra jobb.. det var som alla säger, riktigt lite folk, skulle tippa på 60-70 pers som mest.. det hade väl båda för och nackdelar.. lokalen var så jävla liten, skulle det vara över 200 pers där hade man knappt fått plats, värre var att jag tyckte synd om de djs som lirade, men dom uppskattade veteranerna som släppte loss till 100 där, men jag kan knappast tänka mig att 900 per går in där överhuvudtaget, om man tillochmed ska kunna andas där inne.. det var ett sjuhelvettes drag där inne iaf, men som sagt.. det var lite pinsamt för den svenska trancekulturen då iaf thrillseekers som är en riktigt bra och välkänd dj åker många mil för att lira sitt set för 60 pers, inte för att han får sämre betalt men iaf,

jag ska ner till T2 iaf, o inte att tala om KARMA trots att jag tror att hälften som kommer dit kommer dö av syrebrist :P

Old Post Aug-21-2003 08:01  Sweden
Click Here to See the Profile for impulze Click here to Send impulze a Private Message Add impulze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
impulze
Senior tranceaddict

hej igen föressten, har vart en idlare utanför TA ett tag, härligt att se er här igen, har saaaaknat eeer puss o kram säg

Old Post Aug-21-2003 08:03  Sweden
Click Here to See the Profile for impulze Click here to Send impulze a Private Message Add impulze to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Så Trinity 2 ska vara sejj i samma heta sauna ?

Last edited by SteveTranz4ever on Aug-21-2003 at 08:23

Old Post Aug-21-2003 08:18  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
impulze
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Så Trinity 2 ska vara sejj i samma heta sauna ?

kan tänkta mig det,fast det blir väl på en höft lika varmt som i en vedugn eller så.. men karma däremot kommer dom ha en större hall i kulturhuset, det är iofs snack om att det ska vara det på t2 också.. vet inte riktigt.. steve din apa, du drar ju till holland idag, fan dig, förbanne dina o minds ben jag är avundsjuk ML skulle inte sitta fel,

Old Post Aug-21-2003 12:28  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by impulze
kan tänkta mig det,fast det blir väl på en höft lika varmt som i en vedugn eller så.. men karma däremot kommer dom ha en större hall i kulturhuset, det är iofs snack om att det ska vara det på t2 också.. vet inte riktigt.. steve din apa, du drar ju till holland idag, fan dig, förbanne dina o minds ben jag är avundsjuk ML skulle inte sitta fel,

Kram kram... vi gillar dig med

Old Post Aug-21-2003 14:19  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Jag funderar fan på att åka med dom arrangerade bussarna... typ bara 50 spänn mer och så slipper man köra...

Old Post Aug-28-2003 07:13  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trinity part 2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this song please [2010] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playback20 Fingers - "Lick It" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:26.

Forum Rules: