Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Popstars,Starsearch ..OH Nein jetzt >>>>
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Overseas
Party Traveller

Registered: Jan 2003

Ich wiederhole: mal gut daß ich null TV konsumiere.

Weiß gar nciht, was so künstliches "wir-müssen-nen-Sendeplatz-belegen-laß-mal-show-erfinden" Zeug soll. Ein Star wird ein Star weil er/sie was drauf hat in seinem Metier (Musik, Schauspielerei, etc.) und über die Zeit dafür vom Publikum geliebt wird und Erfolg hat. Bis zum Star-Status dauert das aber, das geht eben nicht künstlich inszeniert von heute auf morgen.

Whatever. Werde das weiter ignorieren.

GTA#34
Efficiency is the key to successful laziness. (R.A.)
45rpm

Old Post Aug-19-2003 10:11  Germany
Click Here to See the Profile for Overseas Click here to Send Overseas a Private Message Add Overseas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mat Vision
control freak

Registered: Aug 2002

Mittags Talk-Shows, Comedy den keiner sehen will, Quiz-Shows, Gerichts-Shows

Abends Quiz-Shows, Reality-TV, Doku-Soaps, Big Brother, Talentshows..

WAS KOMMT DENN ALS NÄCHSTES??

>> ARMIN VAN BUUREN | PAUL VAN DYK | M.I.K.E. | TALLA 2XLC | KENNETH THOMAS Addict
German Trance Addict #43 | Anti Cheese Alliance Member | Uplifting & Progressive Trance Addict
>> FAVORITE TRACK ATM: tba

Old Post Aug-19-2003 12:26  Germany
Click Here to See the Profile for Mat Vision Click here to Send Mat Vision a Private Message Add Mat Vision to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
smoking-joe
HESSI JAMES

Registered: Jul 2003

bei dem scheiß der grad läuft würde ich mich nicht wundern wenn bald die hip hop show kommt

Old Post Aug-19-2003 15:24  Germany
Click Here to See the Profile for smoking-joe Click here to Send smoking-joe a Private Message Visit smoking-joe's homepage! Add smoking-joe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
neXes
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by liquidV.
Mittags Talk-Shows, Comedy den keiner sehen will, Quiz-Shows, Gerichts-Shows

Abends Quiz-Shows, Reality-TV, Doku-Soaps, Big Brother, Talentshows..

WAS KOMMT DENN ALS NÄCHSTES??

Sehe ich ganz genau so.

Komisch ihr seit die einzigen die das genau so sehen wie ich. Viele von meinen Freunden stört das nicht, bzw gucken es sogar intensiv...

Wieder einmal fühle ich mich bestätigt, dass es richtig war sich in diesem Forum zu registrieren, in dem man sich wirklich mit gleichgesinnten (nicht nur im Sinne elek. Musik) unterhalten kann.

Old Post Aug-19-2003 15:58  Germany
Click Here to See the Profile for neXes Click here to Send neXes a Private Message Visit neXes's homepage! Add neXes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
smoking-joe
HESSI JAMES

Registered: Jul 2003

also ich finde das die alle übertreiben, wenn sie merken das einer damit erfolg hatte versuchen sie es alle, bis diese form von sendung, ob big brother oder popstars ...etc ausgelutscht ist!
aber die kiddys stehen auf sowas und würden es auch immer und immerwieder sehen, das ist bestimmt nicht die zielgruppe die sie damit ansprechen wollen.
desweiteren fine ich casting shows total vervig zb. deutschland sucht den ... nicht das dieser alex schlecht singen kann aber diese musik wird doch auch nur von kiddys gehört und nach einem jahr spätestens höhrt man eh nichts mehr von dem gewinner ! meine meinung ist das man solch sendungen nur ein maximal 2 mal machen kann denn die sender merken doch das die quote sinkt ! aber da wird "der karren durch den dreck gezogen " und mit aller gewalt weiter gemacht bis vieleicht doch ma wieder ein paar mehr leute sich den scheiß reinziehen !
ich finde die ganzen sendungen aüßerst langweilig und übertrieben !!!
aber vieleicht hat das ja bald mal ein ende ! hoffendlich !

Old Post Aug-19-2003 16:22  Germany
Click Here to See the Profile for smoking-joe Click here to Send smoking-joe a Private Message Visit smoking-joe's homepage! Add smoking-joe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
XeCUTionER
King of Kings

Registered: May 2003

ich mein, wer es braucht, soll sich das geben!
ich ignoriere es einfach!

Old Post Aug-19-2003 17:24 
Click Here to See the Profile for XeCUTionER Click here to Send XeCUTionER a Private Message Add XeCUTionER to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mat Vision
control freak

Registered: Aug 2002

tja, neXes...

vielleicht liegt es daran, dass Trance komplexe Musik ist (was nicht heißen soll dass es keine andere komplexe Musik gibt (Coldplay machen z.B. ebenfalls komplexe Musik in einem anderen Genre). Ohne Witz, viele von uns schauen sich wahrscheinlich diesen ganzen Quoten-Fast-Food im TV nicht an, genau wie viele von uns die Bildzeitung nicht lesen bzw. einen Lachanfall beim lesen bekommen.

>> ARMIN VAN BUUREN | PAUL VAN DYK | M.I.K.E. | TALLA 2XLC | KENNETH THOMAS Addict
German Trance Addict #43 | Anti Cheese Alliance Member | Uplifting & Progressive Trance Addict
>> FAVORITE TRACK ATM: tba

Old Post Aug-19-2003 17:33  Germany
Click Here to See the Profile for Mat Vision Click here to Send Mat Vision a Private Message Add Mat Vision to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > Popstars,Starsearch ..OH Nein jetzt >>>>
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown progtrance tune [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarcos pres. Sunfire - Sunfire [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:53.

Forum Rules: