Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Öppen fråga till robstar
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

zam: priserna på BTP e helt okej, 79 för dom flesta vinylerna å 89 för de nyast intagna typ....ha rinte sett en vinyl över det priset som inte är ett album eller en albumsampler

endre: har en känsla av att skitsnack om alla olika bolag förekommer ganska friskt i "branschen"...e nog något som hör till

rob: tråkigt å höra att de går segt med musiken, alltid jobbigt när personliga saker kommer emellan :/ *minns något du skrev i tråden om döden*

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-20-2003 07:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

men vizzan...var ligger BTB då ?

Old Post Aug-20-2003 08:02  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

Endre vad sa Robert Lidstroem på armin chatten?
Nu blev jag nyfiken LOL

Old Post Aug-20-2003 09:26  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by RebeL9
Endre vad sa Robert Lidstroem på armin chatten?
Nu blev jag nyfiken LOL

av dem som var där som jag kännde så hade han en för hög känndis-attityd, det var någ ingen som tänkte på det eller nämde det där, och jag var där närvarande själv, och såg vad han skrev men minns dessvärre inget, men det var för mycket för 1 eller 2 releases eller vad det är, som inte ens inkludera orginal mix vad jag vet iallafall.

men men, folk tycker olika om allt så, no hard feelings men om jag får yttra mig fritt så tycker jag han är lite...mysko, han släppte 2 låtar, showa off, gör bort sig på den där TC spelning... aja, ta inte illa upp om du läser detta robert L. men det är inget att hurra för :/..

Old Post Aug-20-2003 10:10 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

Exciter har jo hatt et par nye saker ute,b.la. Escape - Nothing To Fear/Solar Silence,Catcher - Destiny Sunrise (som ble med på Nyana), og nå kommer My Spirit/Recitation også. Med tanke på at ballet åpnet med Beams Of Gaia så vil jeg si at Exciter er godt i gang.

Old Post Aug-20-2003 11:10  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

quote:
Originally posted by Endre

av dem som var där som jag kännde så hade han en för hög känndis-attityd, det var någ ingen som tänkte på det eller nämde det där, och jag var där närvarande själv, och såg vad han skrev men minns dessvärre inget, men det var för mycket för 1 eller 2 releases eller vad det är, som inte ens inkludera orginal mix vad jag vet iallafall.

men men, folk tycker olika om allt så, no hard feelings men om jag får yttra mig fritt så tycker jag han är lite...mysko, han släppte 2 låtar, showa off, gör bort sig på den där TC spelning... aja, ta inte illa upp om du läser detta robert L. men det är inget att hurra för :/..

hur var TC-spelningen?

Old Post Aug-20-2003 11:28  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

av dom som vittnade så missan han alla 3 första mixarna och gick sedan av scenen. men nog pratat om det.

Old Post Aug-20-2003 11:34 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

quote:
Originally posted by Endre

det är mest om Robert Lindstroem-fiaskot. När han showade off i armin chaten en gång

Haha.
Ja var inte med då men ja kan nästan se det framför mej. :P

quote:

rob: tråkigt å höra att de går segt med musiken, alltid jobbigt när personliga saker kommer emellan :/

Nä de är inte så kul.
Tär på musik "musklerna" :/

Old Post Aug-20-2003 11:39  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

för att klargöra om roberts spelning på voyage så va fallet så att han va grymt nervös, som jag förstod det så va det hans första spelning...

när han sen pajade de tre första mixarna så tyckte han de va bättre att gå av, synd tycker jag för så illa lät det inte...

e lite förvånad över de där med arminchatten för när jag snackade med honom på voyage så verkade han grymt trevlig, ingen som helst showoff...dock har folk också en tendens att vara annorlunda på nätet så tjae....vem vet

robstar: de e bara å tare lugnt, inspirationen kommer så småningom...tills dess ere bara å chilla å njuta av alll annan musik som släpps under tiden

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-20-2003 12:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Monkey Dancer 2

quote:
Originally posted by Vizay

robstar: de e bara å tare lugnt, inspirationen kommer så småningom...tills dess ere bara å chilla å njuta av alll annan musik som släpps under tiden

Jo fast nu har ja tagit de lungt i 4-5 månader. heh. :/
Blir stressad av att se hur alla andra släpper skivor som aldrig förr.
Får magsår snart.

Fast ja ska försöka att få nått gjort nu.

Old Post Aug-20-2003 14:28  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by robstar
Blir stressad av att se hur alla andra släpper skivor som aldrig förr.

har du press på dig att göra låtar, eller vaddå?

annan fråga hur mkt tjänar man på ett skivsläpp? antar att du inte vill säga exakt vad du tjänar, men per skiva tex?

Old Post Aug-20-2003 14:39 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

lindström är säkert jätte trevlig, men sånna där framgångar går vissa upp till huvet ibland. så, aja.

Old Post Aug-20-2003 14:40 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Öppen fråga till robstar
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPvD E.M. ID track08 [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRudenko Beats - Feels Like I'm Alone (Extended) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:20.

Forum Rules: