sssst, het komt allemaal wel in orde. Ik ken een goeie instelling, euhm, nee, kliniek. Ik heb er zelf ook ooit gezeten, en kijk eens hoe gezond ik geworden ben
Aug-19-2003 17:50
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Tiger777
sssst, het komt allemaal wel in orde. Ik ken een goeie instelling, euhm, nee, kliniek. Ik heb er zelf ook ooit gezeten, en kijk eens hoe gezond ik geworden ben
Je luister naar trance en zit op dit forum...tenzij die instelling sexy verpleegster heeft, is het tijdsverspilling
Aug-19-2003 18:05
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by CygnusX
Die kader komt er, omdat onze Gladius zijne signature gehost staat op een "beschermd" gedeelte van ne server. Om op dat privé-gedeelte te komen, hebt ge een paswoord nodig en dat vraagt hij dus nu
Dat popupke krijgt ge dus in elke thread waar Glad heeft gepost. Ik zal hem ook eens pm'en hierover, want hij weet het waarschijnlijk zelf niet (hij krijgt dat kaderke niet peins ik).
Never mind, het is ondertussen al gefixed. Het gedeelte waar het op stond is niet meer privé en gewoon toegankelijk.