Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by ArisE2
De ideale voorhoede is:
Makaay en v. Nistelrooy (de beste meestscorende spitsen van Ned.)
Daarachter opkomend Overmars en Robben. Hangend op 't middenveld vd Vaart. Welke pannenkoek zet vd Vart in de spits..alsof we er niet genoeg hebben rondhobbelen voorin. We zullen zien!!
Zelf zit je zeker op korfbal. rukker
Ik vind kluivert een betere aanvallende middenvelder dan spits. Hij wil te veel voetballen. Ruud, dat is pas een spits. Van bergkamp krijg ik ook meer en meer het idee dat ie beter kan spelen als amc...
Aug-20-2003 09:36
ArisE2
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2003
Stelletje voetbalkenners!!!
Dus jullie dachten met z'n tweeen wel verstand van voetbal te hebben.!!
Roy Makaay
Netherlands
Club: Deportivo/
Bayern Munich
Ik bedoel maar!
Interesseert me geen reet wat er op die site staat, dit zijn 2 soort gelijke spitsen die elkaar totaal niet aanvullen en elkaar alleen maar in de weg zouden lopen.
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Re: Re: Stelletje voetbalkenners!!!
quote:
Originally posted by kreischer2000
Interesseert me geen reet wat er op die site staat, dit zijn 2 soort gelijke spitsen die elkaar totaal niet aanvullen en elkaar alleen maar in de weg zouden lopen.
Precies, het gaat niet samen. En zo'n poll is wel leuk maar zegt verder niks van een opstelling wijsneus.