Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Ferry Corsten @ Versuz (Hasselt, Belgique) 14-08-2003 -=RevieW=-
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Je ne voudrais pas foutre la merde, mais sortir en boité loin de chez soi alors qu'on a un copain, si ça c'est pas dangereux ...

Enfin moi je dis ça, je dis rien hein

Old Post Aug-21-2003 17:59  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

Oui, je connais quelqu'un qui a perdu son amie comme ca...

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Aug-21-2003 18:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Patricia
Junior tranceaddict

Registered: Aug 2003

Ok les gars ... je suis Patricia ... et j'ai pas de mec ! je fais koi alors .. je sors en boîte et je m'éclate sur de la trance !

Vous m'accompagnez ?

Old Post Aug-22-2003 21:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Patricia Click here to Send Patricia a Private Message Add Patricia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Patricia
Ok les gars ... je suis Patricia ... et j'ai pas de mec ! je fais koi alors .. je sors en boîte et je m'éclate sur de la trance !

Vous m'accompagnez ?

Ah, une nouvelle BeTA
Bienvenue sur tranceaddict!

PS: Les photos sont là : Versuz gallery

Old Post Aug-23-2003 00:15 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Ohohohoh, une fille et en plus wallone, ça j'y crois pas

Hier, j'étais au Karrewiel pour un contest-dj et il y avait un autre wallon qui faisait le contest, j'y croyais pas non plus

Bon, je vais encore un peu dormir, j'en ai besoin, je raconte un peu n'importe quoi moi.

Old Post Aug-23-2003 07:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

ah les photos, je les avais deja oublié

gracias

Old Post Aug-23-2003 15:50  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Patricia

Vous m'accompagnez ?

Quelle question !!!

Ahhh ces belges...
Je décoooooone !!!!

PS: enfin bon attention je veux pas être méchant mais faut pas être trop vilaine non plus
encore que on peut s'éclater sur de la trance alors qu'on a pas de copain/copine... regardez: nous

Old Post Aug-27-2003 15:50  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by maxxyme
Quelle question !!!

Ahhh ces belges...
Je décoooooone !!!!

PS: enfin bon attention je veux pas être méchant mais faut pas être trop vilaine non plus
encore que on peut s'éclater sur de la trance alors qu'on a pas de copain/copine... regardez: nous

J aimerai juste ajouter qu on est pas tous des 'crève la faim' sur TA-FR

Sinon pas de pb patricia , j arriiiiive (vas-y pousses toi maxxyme putain , je la vois pas)

Old Post Aug-27-2003 16:01  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Patricia tu sors ou en fait? Car moi je me suis deja posé la question plusiers fois: 'Ou trouver de la bonne trance dans les environs de bxl' :s

Et meme en belgique? Parfois le Versuz mais c'est tout je crois

Enlighten me

Old Post Aug-27-2003 19:27  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

Je pense, le 19 septembre dans le fuse, John Digweed viens.

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Aug-28-2003 08:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Ferry Corsten @ Versuz (Hasselt, Belgique) 14-08-2003 -=RevieW=-
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprog track from Emonin Set [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCharger - Turtle Beach [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:39.

Forum Rules: