Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kolla
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

hehe "sjunga teckno" det e fn starkt det.hur dum får en svensk bli igentligen...~kollar lagboken

quote:
Originally posted by JayBee
Jag måste faktist säga att jag tycker att scooter är underskattad av sånna som oss typ :P folk tycker han är dålig bara för att han är känd så att säga. altså jag är en sån person som inte bryr sig om sånt. om det skulle visa sig att britney spears är skaparen bakom Traffic så skulle jag inte sluta lyssna på den för det

allt från den tomten låter ju typ likadant nu förtiden...han skriker lite, lite babyröster lr dyligt och sen nån söt liten slinga..
att säga att han producerar techno är ju att göra honom till ett ännu större skämt än han redan är..räcker å behöva höra honom varje gång man besöker krogen men visst skulle han mot all förmodan få ihop en bra trancehit lr liknande där han lyckas knipa själv å satsa på å få me låten på nån mer skiva än hits4kidz skivorna så visst...då kommer inte jag heller dissa honom men just nu så ligger han inte högt på listan...

Old Post Aug-24-2003 16:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

för det första e faktiskts scooter 3 st
så det så..... hehehehehe

nä, men dem flesta scooter låtarna låter typ likadant.
dem tar nån känd melodie.. kanske gör om något litet på den och sen lägger på lite gapande och den över pitchade sången.

och sen e den klar låten typ...

xtremt kasst också att sno melodier som typ strangeworld utan att ens be om tillåtelse.... några på det

bästa scooter skivan e ju helt klart "scooter - the singles" eller va den heter där alla klassiker e med

Old Post Aug-24-2003 17:51  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amnezia
this...is...not...örebro

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by dbl
för det första e faktiskts scooter 3 st
så det så..... hehehehehe

hehe okaj men e mest den skrikande tysken jag stör mig på

Old Post Aug-25-2003 14:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Amnezia Click here to Send Amnezia a Private Message Add Amnezia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Amnezia
hehe okaj men e mest den skrikande tysken jag stör mig på

joo... dem andra 2 e ju gaaaaaanska så mycket i bakgrunden typ

Old Post Aug-25-2003 14:29  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kolla
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacka new challenge for chittle ;) [2007] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGolden Girls - "Kinetic" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:27.

Forum Rules: