|
Många ser på festen som den första Tranceicion festen som var den 3:e Maj
Och vi som är på TCI Crew tog emot jätte mycket feedback från första festen så vi inte skulle göra samma misstag igen. När det gäller visselpipor och sådant så var det några idioter som kände en av mina kompisar, och dom hör hemma på ung08 festerna. Jag saa själv åt dom efter festen men dom kommer ändå inte komma på denna fest, så ni behöver inte vara oroliga. Varken min kompis eller dom andra vet om den här festen, sen känner dom inte ens någon som gillar trance musiken.
Förra gången så valde vi att sälja biljetter själva och folk fick ta kontakt med oss så kunde vi bestämma plats var vi skulle göra köpet. Nu denna gång så är biljetterna på Pitch och Saturn Return där folk kan köpa när dom vill och hur dom vill som jag anser kan va ett mycket bättre sätt för då kan det locka till sig mer människor och så slipper man gå igenom så himla mycket krångliga saker.
Sen när det gäller 16års gräns så tycker jag att det börjar bli löjligt, bara för att man själv har fyllt 18 så betyder det inte att man ska ner på alla fester som är omyndiga, däremot så vet jag många som säger att man inte gillar 16 års fester och vill inte gå på det *påpekar ingen på detta forum dock*, sen så köper dom biljett till Karma och Midway, enligt mig så kan inte dubbelmoralen va större.
Sen så spelar det ingen roll om det är 18 eller 16 på festen för ingen alkohol är ändå med i leken. Kom dit med dina polare, dansa loss till bra musik, ingen kräver att man ska börja snacka med varje person som är på festen. Varken ålder på 18 eller 16 så är huvudsaken att alla gillar musiken.
//Ferren