die nieuwe winoncd is dus echt de beste, ik heb al die andere ook geprobeerd, maar die lopen allemaal in de soep als met 12 x gaat fikken, dus doe mij maar winoncd, egt supervet progje, met de newe editie kan je zelfs heel makelijk divx films aanpassen.
CEQUADRAT WIN ON CD RULEZ
___________________
I hate the global warming hoax
Jul-02-2001 07:43
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
why geen nero voor je mixen glanis?
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jul-02-2001 11:34
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by DJ_Siesta die nieuwe winoncd is dus echt de beste, ik heb al die andere ook geprobeerd, maar die lopen allemaal in de soep als met 12 x gaat fikken, dus doe mij maar winoncd, egt supervet progje, met de newe editie kan je zelfs heel makelijk divx films aanpassen.
CEQUADRAT WIN ON CD RULEZ
Zo dat programmaatje zag ik gister toevallig bij een vriend van me en dat is idd echt een cool programma. Liedjes kan je zowat alles aan veranderen enzo.
___________________
Jul-02-2001 13:20
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Ik gebruik zelf NERO, die zet ook alles in een keer om van mp3 --> WAV. Dua is wel makkelijk. Ik hen ook net een nieuwe 12x --> 6 min. een CD
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-02-2001 13:33
WNxHunter
tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Almere, Netherlands
ik wil nie eigenwijs klinken ofzo hoor, maar je brand dus echt geen wave files op je cd's, maar cda's, lijkt op elkaar maar is net ietsje anders, zelfde idee als dat je geen mpeg's op een cdi kan branden
Jul-02-2001 17:12
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Nouw je zet als je een lange mix hebt dus echt de zooi wel om in .wav he,anders heb je echt wel een vette vastloper en das wat ie bedoelt,dus stop je pik in een mierenhoop en neuk ze allemaal tegelijk ofzo *master miereneuker*
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jul-02-2001 17:23
WNxHunter
tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Almere, Netherlands
ben jij altijd zo vriendelijk?
en ik heb vanochtend nog judge jules live @ qontact gebrand op een 90mins cd zonder eerst over te zetten in mp3 en heb cdtje overburned zodat hele mix er op paste
Jul-02-2001 17:33
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
gaat weer lekker hier
___________________
I hate the global warming hoax
Jul-02-2001 17:45
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
nouw jij bent een stoere jonguh,like i care hoe ik ze fik als ze me auto maar uitbeuken *zugt*
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jul-02-2001 17:50
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
hmz..is dit nou echt of zijn jullie aan t dollen? ik begrijp die tongetjes () nl niet..
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-02-2001 18:05
WNxHunter
tranceaddict
Registered: Jun 2001
Location: Almere, Netherlands
volgens mij mag donna mij niet zo, maar ik vind haar heeeeeeeel lief hoor
Jul-02-2001 18:45
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
you should!! kep een enorme bambi aard,sweet and innocent...that's me!!
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves