Jaaaaa, goed is die he!! Ik was er zaterdag al heen geweest (voorpremiere)... maar hij is echt gaaf!! Vooral dat stuk waarin in Pearl Harbor gebombardeerd wordt... zie je echt zielige dingen voorbij komen enzo... *snik*
Nadelen:
-hij duurt 3,5 uur... (tja, kan ook een voordeel zijn)
-hij is inderdaad behoorlijk amerikaans gezind: Keizer van Japan na de verpletterende (en bijna fatale) slag die ze Amerika hadden toegebracht: "ach, we hebben slechts een slapende hond wakker gemaakt". jaaaaa daaaaaaaaaaaag!
-heb je in die hele film een Amerikaan iets slechts over de Japanners horen zeggen???? terwijl voor hun ogen allemaal vrienden/ kameraden lafhartig werden afgeslacht... (zelfs de drenkelingen die in het water lagen werden door de jappaners nog beschoten) één keer zei Roosevelt dat het een "laffe" aanval was van de Jappaners... dat was het enige wat er over de Jappaners werd gezegd in die hele film!! reden: Pearl Harbor wordt ook nog uitgebracht in Japan, en omdat de producent daar ook nog flinke winst wil maken hebben ze zich BEHOORLIJK mild opgesteld tegen over de Japanners... SLAPPPPPPPPP!!
maarja, het is echt een hele goeie film en iedereeen moet er zeker naartoe gaan!!
Jun-26-2001 23:54
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
klopt jukx.. 20% van de omzet van de titanic kwam door japan.. dus die mensjes wilde ze liever niet beledigen
wat heb jij toch weer goeie info.. aah fuck 2 uur..
mooi hè?
bij mijn ma op het werk hebben ze dat echt! van die 40 inch pc schermen ofzo..en nog flatscreen ook!..raar maar wel vet relaxt als je een dvd-speler hebt!! maar jah..dat hebben ze natuurlijk niet op bedrijven haha..zou niet best wezen..elke keer die pizzabezorgers en popcornmannetjes aan de deur lol
Jun-29-2001 10:36
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus mooi hè?
bij mijn ma op het werk hebben ze dat echt! van die 40 inch pc schermen ofzo..en nog flatscreen ook!..raar maar wel vet relaxt als je een dvd-speler hebt!! maar jah..dat hebben ze natuurlijk niet op bedrijven haha..zou niet best wezen..elke keer die pizzabezorgers en popcornmannetjes aan de deur lol
Haha ja dat wil ik ook wel zo'n beeldschermpje. dat is echt mooi.