jup idd, kheb hier ne set van GTR liggen (promo ofzowiet) en die behoort bij m'n favorieten
Aug-29-2003 10:51
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
1. Armin
2. Paul
3. Jon O'Bir
4. Goldenscan
5. Robert Gitelman
kheb Tiësto,ferry, judge jules, blank & jones en marco V bewust weggelaten omdat die het zonder mijn stemmeke net zo goed zullen doen
kben blij om te zien dat er nog iemand mijn mening over jon O'bir deelt
Aug-29-2003 11:10
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
sommige van jullie keuzes vind ik wel wat vreemd eigenlijk
zo hebben robert gitelman en GTR wel vaker moeite met beatmatchen en heeft jon o'bir een ongewone structuur in zijn sets.. ik heb hem es as the rush comes na een krachtige energie bom weten te draaien..
Aug-29-2003 11:17
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Een van de slechtste bekende DJ's dit was Tomcraft imo. Die legde gewoon plaatjes op TE ipv ze te mixen
En op zich is dat ni erg maar op een evenement als TE, mag men toch mixwerk verwachten
Aug-29-2003 11:26
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by tor8024
sommige van jullie keuzes vind ik wel wat vreemd eigenlijk
zo hebben robert gitelman en GTR wel vaker moeite met beatmatchen en heeft jon o'bir een ongewone structuur in zijn sets.. ik heb hem es as the rush comes na een krachtige energie bom weten te draaien..
zoek GTR_aka_Gareth_Emery-Promo_Mix_(April_2003) dan maar is =).
Aug-29-2003 11:39
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Buoyant
1. Armin
2. Paul
3. Jon O'Bir
4. Goldenscan
5. Robert Gitelman
kheb Tiësto,ferry, judge jules, blank & jones en marco V bewust weggelaten omdat die het zonder mijn stemmeke net zo goed zullen doen
kben blij om te zien dat er nog iemand mijn mening over jon O'bir deelt
als iedereenzo gaat denken over armin, tiesto etc gaan die ook nie veel stemmen halen.
Jon'o bir is de nr 1 in wording, is nog altijd maar 19.
over gtr heb ik gelezen dat hij één van de most exciting dj's is op het moment, maar nog niets van gehoord.
bij promo mix moet je vaak het woord "computer" in het achterhoofd houden
Aug-29-2003 12:03
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
voila, ik heb ook men stem uitgebracht(volges het lijstje hierboven)
Aug-29-2003 12:32
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by tor8024
bij promo mix moet je vaak het woord "computer" in het achterhoofd houden
ah wistek ni. naja, kvond het iig 1 van de beste sets dak gehoord had sinds langen tijd. maar das de enigste dak van hem heb, dus ik ga der nog niet over oordelen...
-Glad
Aug-29-2003 17:46
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
ben nu naar gtr zijn mix aant luisteren. Wel jammer dat het de enige is die ge vindt. Kvind de set zelf nie slecht maar ook nie super, is vrij softe set.
Wie twijfelt over de kwaliteiten van jon'o'bir moet is zijn set van ergens in april op tranceairwaves beluisteren. Vooral het laatste uur van die set vind ik ongelooflijk goed.
GTR is niet Greg Murray, maar Gareth Emery! op tranceairwaves heeft hij al enkele keren gedraaid, denk ik.. volgens mij zoek je best bij zijn volledige naam..
Aug-31-2003 09:03
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Kennen jullie Eddie Halliwell niet? Hij is 24 jaar en in GB aanbidden ze hem!