Originally posted by DjChook
אומנם בכמות רועי יותר
אבל אני חושב שהשוודית שלי הייתה יותר איכותית
לך תזדיין
תודה שמילה הייתה פצצה של החיים!!
אז היא לא בלונדינית... אז מה
ולחבר'ה הצעירים... שתגדלו תבינו
עכשיו בקשר לצח...
פיטמה שעירה וקנאית
קודם כל אל תלכלך על חן למה הוא היה עם כמה בנות ממש שוות כולל אחת בלארוסית שאני סידרתי לו... (אני עדיין מבואס חן על זה שלא יצא בסוף עם שתיהן מה שרציתי)1
ודבר שני... מה אתה משחק לי אותה...
בתור אחד שמזיין נערות ליווי לא הייתי מדבר
קיצר היה פצצה וזה מה שחשוב!!!!!
אין על הקאסטל שבסקור
חחחחחחחחח
___________________
.
Aug-26-2003 15:59
DJ_Yuval
Tranzy State Of Mind
Registered: Apr 2003
Location: Yehud :(
quote:
Originally posted by Scorchio
מי תשכב עם רועי לעזאזל?!!?!?!
ועוד יותר מפעם אחת
קיבינימאט הבנאדם לא יכול להיות למעלה
הוא פשוט לא יכול
אתם רואים אותו קם מהמיטה יש בה שקע בצורת בחורה חחחחחחח
אגב חן אל תהיה כל כך גאה שהורדת בשוודית
אולי נפלת על אחת שווה
אבל הרוב קונפות שזה לא ייאומן
חחחחחחחחח
___________________
Aug-26-2003 15:59
DJ_Yuval
Tranzy State Of Mind
Registered: Apr 2003
Location: Yehud :(
חן תביא תמונה של השוודית
___________________
Aug-26-2003 16:00
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
קודם כל לא צחקתי על חן
אמרתי שאולי הוא נפל על שוודית שווה
אבל רוב השוודיות קונפות
אני ראיתי מלא בטוריקה והם מכוערות
אל תבין לא נכון
Originally posted by Rising
טוב יאללה יאללה
איפה הסיפורים?
אז ככה
נתחיל ביום הראשון
נחתנו ביום שני באיזה 10 בלילה...
עד שעברנו את הביקורת דרכונים המזדיינת הזאת לקח שעה וחצי לפחות...
למטוס אחד של הישראלים לקח שעתיים ומשהו לפחות
בעוד שלמטוסים של כל הנורדים והבריטים והכל לקח 3 דקות
הם רוקנו איזה 6 מטוסים לפחות בזמן שאנחנו רוקנו מטוס אחד...
אחר כך תפסנו טרמפ על איזה אוטובוס ועלה לנו 5 פאונד להגיע למלון
שסך הכל יחסית לזה שלא שילמנו העברות המחיר בנזונה!!
הגענו למלון בפנאן שלנו...
עשינו צ'ק אין... התקלחנו והכל
ויצאנו לאייס למסיבת קצף
לא מבין מה כולם מתלהבים מזה... כי ממש לא נהניתי שם...
המקום לא גדול במיוחד...
וכמעט כולם ישראלים
ויש יותר מדי קצף שזה כבר הורס
אי אפשר לעמוד כמו בנאדם על הרגליים כי אתה מחליק כל הזמן
וגם לא היו שם בנות בכלל!!!!!!!!$@#%#$%
קיצר...
לא אהבתי מי יודע מה
זה היום הראשון...
נתן לחן להמשיך
___________________
.
Aug-26-2003 16:21
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
חחחח צח גם אני צחקתי
בקיצררר
יום שני הגענו כמו בני אדם לסקור בשעה סבירה
יעני לפני 24:00
נראה לי לפחות אני כבר לא זוכר..
דרך אגב אני חושב שהימים עצמם יעני לא הלילות פחות מעניינים
אז בקיצר הגענו ל
SQUARE
והתחברנו עם יחצנים, רועי יספר על החבר החדש שלו מדרום אמריקה
ובקיצר הוא הביא לי ולחבר השלישי שלנו כרטיסים חינם למסיבה בקסטל
אוקצור אחכ היה עוד איזה יחצן חמוד שהביא לנו כרטיס חינם
אז נכנסנו לקסל אני והחבר השלישי שקוראים לו שחר
ורועי נכנס מהכניסה השניה לבד..
לא עשו לנו שום בעיות
בפנים הדיסקוטק היה ממש מושלם
היה רחבה גדולה ומרכזית של
RNB
שזה ממש מוזיקה טובה להתחיל עם בנות ולרקוד עימן
למעלה היה רחבת 70 80
לא מעניין
והיה רחבת האוס שהיא בעצם יותר
DANCE ANTHEMS
של כל הזמנים ככה שכל ערב שמענו שם את
SILENCE / ZOMBIE / FOR AN ANGEL / DRUNKENMONKEY / SATISFACTION
וכאלה
בקיצר אז הלילה השני עבר בפנאן
דיברתי רוב הערב עם חברה של מישהי ששחר התחרמן איתה אבל היה לה חבר אז לא יצא מזה כלום
למרות שאני חושב שאני צריך לכתוב את היום השלישי כי אני חושב שהוא הכי מיוחד
נתן לרועי להמשיך
___________________
Never again.
Aug-26-2003 16:29
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
והתחברנו עם יחצנים, רועי יספר על החבר החדש שלו מדרום אמריקה
היה צחוקים חבל על הזמן איתו
הוא לא מדרום אמריקה... הוא מדרום אפריקה
עכשיו אני לכולם אמרתי שאני מדרום אפריקה בן 22 או 21... תלוי מה התחשק לי...
עכשיו היחצן ההוא שחור והוא עושה לי מאיפה אתה... אני עושה לו דרום אפריקה
אז הוא אומר לי... לא יכול להיות... גם אני!!!
קיצר הוא ייחצן למועדון שנקרא האביס... שאמרו לנו הוא זבל
אז הוא עושה לי בגלל שאתה מהארץ שלי אני מכניס אותך חינם וקונה לך כמה שתיה שאתה רוצה והכל...
וחברים שלך ישלמו 5 פאונד כל אחד וגם להם אני יקנה פול שתיה והכל...
ודחף לנו גם כרטיסים חינם לקאסל...
עכשיו שחר וחן הלכו לעמוד בתור לקאסל כנראה כי לא מצאתי אותם...
ואני הלכתי עם בוש... שזה היחצן הזה... ונכנסנו לפאב והוא הביא לי שוטים חינם והכל...
אחר כך ראיתי את התור בקאסל מהצד האחד וחטפתי חררה...
אז זכרתי שיש עוד כניסה והלכתי אליה
בשעה 1:20 נכנסתי לתור... והכרטיסים חינם הם רק עד 1:30... אז פחדתי שאני לא יכנס
אבל התור זרם בטיל ותוך 2-3 דקות הייתי בפנים
הסקלטור כזה עושה לי בן כמה אתה... אני אומר לו 21 או 22... לא זוכר כבר ואז הוא עושה לי יש לך איזה תעודה מזהה או משהו
אני עושה לו לא מצטער... ואז הוא אומר לי כנס
אני כולי שמח והכל... נכנסתי לקאסל כמו מלך
שם הייתי עם איזה 3 בנות בפנאן שלי...
ויצאתי עם אחת החוצה בסוף הערב
מפה לשם מתחילים רציני ואז היא אומרת לי שהיא במחזור ולא יכולה...
אחר כך חיכינו לחברה שלה שבאה לאופנוע שלהן עם עוד מישהו והן נסעו ללרנקה... שם הן גרות...
עכשיו אני מדבר עם ההוא שחברה שלה הייתה איתו
הוא עושה לי איזה מלון אתה... אז עניתי לו נסטור
הוא אומר לי יאללה בוא נלך...
פתאום אני קולט הוא הולך לכיוון השני... אז אני אומר לו נסטור זה בכיוון ההפוך... אז הוא עושה לי לא יש לי אוטו פה...
באוטו אנחנו כזה מדברים בסבבה והכל
מה מסתבר?
הוא איראני!!
מזל שאמרתי לו שאני מדרום אפריקה...
קיצר... בגלל שחן רצה לספר על הלילה השלישי ניתן לו
רק נזכיר שביום שלישי בבוקר שכרנו אופנועים שהם בעצם סתם 50 סמ"ק... אבל עדיין... בחיים לא נגענו באופנועים אז בקטנה
אני ממש לא מבין מה עושים מזה ביג דיל בארץ
כל כך קל לנהוג על קטנוע
כל השבוע היינו על האופנועים ולכל מקום נסענו איתם חוץ מלדיסקוטקים כי היינו תחת השפעת אלכוהול (כן בטח... כאילו מה ששתיתי הספיק לי)1
___________________
.
Aug-26-2003 16:45
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
7
שוטים של אפטר שוק יא חולה נפש !!
ררר
אני אחרי 3 לא רציתי להמשיך
לא שהשתכרתי.. אבל היה ראש טוב
בקיצר אין לי כח לרשום עכשיו את היום השלישי כי זה ארוך
אבל בראסמי זה היה של הטיול
יודעים מה אני אכתוב בקצרה
הגענו בערך ב 1:10 לתור של הקסל
נכנסנו בערך 1:20
ב 1:30
כבר לא הייתי במסיבה כי רקדתי עם שוודית שאמרה לי שהיא רוצה ללכת למלון שלי
הלכנו לנו למלון שלי והבנזונה בכניסה רצה 16 פאונד בשביל להכניס אותה לחדר כי זה יעני היא ישנה עוד לילה
אז אני כמו אדיוט לא הבאתי לו
יצאנו החוצה
היא הלכה להשתין מאחורי איזה עצים כאלה שיחים אנאערף
ושהיא חזרה היא הזמינה אותי לשם
ושם היה אדמה כזאתי ושכבנו שם...
זה היה משהו סוף הדרך
שחזרתי למלון אחכ והתקלחתי והכל ויצאתי לדווארה (סיבוב דוויאן)
אני רואה את רועי מגיע עם הרוסיה שלו והוא הצליח בחינם להכניס אותה לחדר ולזיין אותה
פעמיים אפילו
4
8
בקיצר, באותו לילה גם שחר החבר שלנו זיין שבדית חביבה במלון שלה..
אז יצא ששלושתינו זיינו בלילה הזה
אךךךך הלילה של החיים