Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > אני או אתה ?
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

מי תשכב עם רועי לעזאזל?!!?!?!
ועוד יותר מפעם אחת

קיבינימאט הבנאדם לא יכול להיות למעלה
הוא פשוט לא יכול
אתם רואים אותו קם מהמיטה יש בה שקע בצורת בחורה חחחחחחח


אגב חן אל תהיה כל כך גאה שהורדת בשוודית
אולי נפלת על אחת שווה
אבל הרוב קונפות שזה לא ייאומן


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Aug-26-2003 14:16  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

חחחחח
מה כולכם מקנאים ?

Old Post Aug-26-2003 15:47  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

צח אתה הומו


___________________
Never again.

Old Post Aug-26-2003 15:57 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by DjChook
אומנם בכמות רועי יותר
אבל אני חושב שהשוודית שלי הייתה יותר איכותית


לך תזדיין
תודה שמילה הייתה פצצה של החיים!!
אז היא לא בלונדינית... אז מה

ולחבר'ה הצעירים... שתגדלו תבינו

עכשיו בקשר לצח...
פיטמה שעירה וקנאית
קודם כל אל תלכלך על חן למה הוא היה עם כמה בנות ממש שוות כולל אחת בלארוסית שאני סידרתי לו... (אני עדיין מבואס חן על זה שלא יצא בסוף עם שתיהן מה שרציתי)1
ודבר שני... מה אתה משחק לי אותה...
בתור אחד שמזיין נערות ליווי לא הייתי מדבר


קיצר היה פצצה וזה מה שחשוב!!!!!

אין על הקאסטל שבסקור
חחחחחחחחח


___________________
.

Old Post Aug-26-2003 15:59 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Yuval
Tranzy State Of Mind



Registered: Apr 2003
Location: Yehud :(

quote:
Originally posted by Scorchio
מי תשכב עם רועי לעזאזל?!!?!?!
ועוד יותר מפעם אחת

קיבינימאט הבנאדם לא יכול להיות למעלה
הוא פשוט לא יכול
אתם רואים אותו קם מהמיטה יש בה שקע בצורת בחורה חחחחחחח


אגב חן אל תהיה כל כך גאה שהורדת בשוודית
אולי נפלת על אחת שווה
אבל הרוב קונפות שזה לא ייאומן



חחחחחחחחח


___________________

Old Post Aug-26-2003 15:59  Israel
Click Here to See the Profile for DJ_Yuval Click here to Send DJ_Yuval a Private Message Visit DJ_Yuval's homepage! Add DJ_Yuval to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Yuval
Tranzy State Of Mind



Registered: Apr 2003
Location: Yehud :(

חן תביא תמונה של השוודית


___________________

Old Post Aug-26-2003 16:00  Israel
Click Here to See the Profile for DJ_Yuval Click here to Send DJ_Yuval a Private Message Visit DJ_Yuval's homepage! Add DJ_Yuval to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

קודם כל לא צחקתי על חן
אמרתי שאולי הוא נפל על שוודית שווה
אבל רוב השוודיות קונפות
אני ראיתי מלא בטוריקה והם מכוערות
אל תבין לא נכון

וסחטיין שהיית עם בנות שוות כל הכבוד

ואני לא מזיין נערות ליווי צא מהסרט


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Aug-26-2003 16:04  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

טוב יאללה יאללה
איפה הסיפורים?


___________________

Old Post Aug-26-2003 16:09  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by Rising
טוב יאללה יאללה
איפה הסיפורים?


אז ככה
נתחיל ביום הראשון
נחתנו ביום שני באיזה 10 בלילה...
עד שעברנו את הביקורת דרכונים המזדיינת הזאת לקח שעה וחצי לפחות...

למטוס אחד של הישראלים לקח שעתיים ומשהו לפחות
בעוד שלמטוסים של כל הנורדים והבריטים והכל לקח 3 דקות
הם רוקנו איזה 6 מטוסים לפחות בזמן שאנחנו רוקנו מטוס אחד...

אחר כך תפסנו טרמפ על איזה אוטובוס ועלה לנו 5 פאונד להגיע למלון
שסך הכל יחסית לזה שלא שילמנו העברות המחיר בנזונה!!

הגענו למלון בפנאן שלנו...
עשינו צ'ק אין... התקלחנו והכל
ויצאנו לאייס למסיבת קצף
לא מבין מה כולם מתלהבים מזה... כי ממש לא נהניתי שם...
המקום לא גדול במיוחד...
וכמעט כולם ישראלים
ויש יותר מדי קצף שזה כבר הורס
אי אפשר לעמוד כמו בנאדם על הרגליים כי אתה מחליק כל הזמן
וגם לא היו שם בנות בכלל!!!!!!!!$@#%#$%
קיצר...
לא אהבתי מי יודע מה

זה היום הראשון...

נתן לחן להמשיך


___________________
.

Old Post Aug-26-2003 16:21 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

חחחח צח גם אני צחקתי

בקיצררר
יום שני הגענו כמו בני אדם לסקור בשעה סבירה
יעני לפני 24:00
נראה לי לפחות אני כבר לא זוכר..

דרך אגב אני חושב שהימים עצמם יעני לא הלילות פחות מעניינים

אז בקיצר הגענו ל
SQUARE

והתחברנו עם יחצנים, רועי יספר על החבר החדש שלו מדרום אמריקה

ובקיצר הוא הביא לי ולחבר השלישי שלנו כרטיסים חינם למסיבה בקסטל

אוקצור אחכ היה עוד איזה יחצן חמוד שהביא לנו כרטיס חינם

אז נכנסנו לקסל אני והחבר השלישי שקוראים לו שחר

ורועי נכנס מהכניסה השניה לבד..

לא עשו לנו שום בעיות

בפנים הדיסקוטק היה ממש מושלם
היה רחבה גדולה ומרכזית של
RNB
שזה ממש מוזיקה טובה להתחיל עם בנות ולרקוד עימן
למעלה היה רחבת 70 80
לא מעניין
והיה רחבת האוס שהיא בעצם יותר
DANCE ANTHEMS
של כל הזמנים ככה שכל ערב שמענו שם את

SILENCE / ZOMBIE / FOR AN ANGEL / DRUNKENMONKEY / SATISFACTION
וכאלה

בקיצר אז הלילה השני עבר בפנאן

דיברתי רוב הערב עם חברה של מישהי ששחר התחרמן איתה אבל היה לה חבר אז לא יצא מזה כלום

למרות שאני חושב שאני צריך לכתוב את היום השלישי כי אני חושב שהוא הכי מיוחד

נתן לרועי להמשיך


___________________
Never again.

Old Post Aug-26-2003 16:29 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by DjChook
והתחברנו עם יחצנים, רועי יספר על החבר החדש שלו מדרום אמריקה



היה צחוקים חבל על הזמן איתו
הוא לא מדרום אמריקה... הוא מדרום אפריקה

עכשיו אני לכולם אמרתי שאני מדרום אפריקה בן 22 או 21... תלוי מה התחשק לי...
עכשיו היחצן ההוא שחור והוא עושה לי מאיפה אתה... אני עושה לו דרום אפריקה
אז הוא אומר לי... לא יכול להיות... גם אני!!!
קיצר הוא ייחצן למועדון שנקרא האביס... שאמרו לנו הוא זבל
אז הוא עושה לי בגלל שאתה מהארץ שלי אני מכניס אותך חינם וקונה לך כמה שתיה שאתה רוצה והכל...
וחברים שלך ישלמו 5 פאונד כל אחד וגם להם אני יקנה פול שתיה והכל...
ודחף לנו גם כרטיסים חינם לקאסל...
עכשיו שחר וחן הלכו לעמוד בתור לקאסל כנראה כי לא מצאתי אותם...
ואני הלכתי עם בוש... שזה היחצן הזה... ונכנסנו לפאב והוא הביא לי שוטים חינם והכל...
אחר כך ראיתי את התור בקאסל מהצד האחד וחטפתי חררה...
אז זכרתי שיש עוד כניסה והלכתי אליה
בשעה 1:20 נכנסתי לתור... והכרטיסים חינם הם רק עד 1:30... אז פחדתי שאני לא יכנס
אבל התור זרם בטיל ותוך 2-3 דקות הייתי בפנים
הסקלטור כזה עושה לי בן כמה אתה... אני אומר לו 21 או 22... לא זוכר כבר ואז הוא עושה לי יש לך איזה תעודה מזהה או משהו
אני עושה לו לא מצטער... ואז הוא אומר לי כנס
אני כולי שמח והכל... נכנסתי לקאסל כמו מלך
שם הייתי עם איזה 3 בנות בפנאן שלי...
ויצאתי עם אחת החוצה בסוף הערב
מפה לשם מתחילים רציני ואז היא אומרת לי שהיא במחזור ולא יכולה...
אחר כך חיכינו לחברה שלה שבאה לאופנוע שלהן עם עוד מישהו והן נסעו ללרנקה... שם הן גרות...
עכשיו אני מדבר עם ההוא שחברה שלה הייתה איתו
הוא עושה לי איזה מלון אתה... אז עניתי לו נסטור
הוא אומר לי יאללה בוא נלך...
פתאום אני קולט הוא הולך לכיוון השני... אז אני אומר לו נסטור זה בכיוון ההפוך... אז הוא עושה לי לא יש לי אוטו פה...
באוטו אנחנו כזה מדברים בסבבה והכל
מה מסתבר?
הוא איראני!!
מזל שאמרתי לו שאני מדרום אפריקה...

קיצר... בגלל שחן רצה לספר על הלילה השלישי ניתן לו


רק נזכיר שביום שלישי בבוקר שכרנו אופנועים שהם בעצם סתם 50 סמ"ק... אבל עדיין... בחיים לא נגענו באופנועים אז בקטנה
אני ממש לא מבין מה עושים מזה ביג דיל בארץ
כל כך קל לנהוג על קטנוע
כל השבוע היינו על האופנועים ולכל מקום נסענו איתם חוץ מלדיסקוטקים כי היינו תחת השפעת אלכוהול (כן בטח... כאילו מה ששתיתי הספיק לי)1


___________________
.

Old Post Aug-26-2003 16:45 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

7
שוטים של אפטר שוק יא חולה נפש !!

ררר
אני אחרי 3 לא רציתי להמשיך

לא שהשתכרתי.. אבל היה ראש טוב

בקיצר אין לי כח לרשום עכשיו את היום השלישי כי זה ארוך

אבל בראסמי זה היה של הטיול

יודעים מה אני אכתוב בקצרה

הגענו בערך ב 1:10 לתור של הקסל
נכנסנו בערך 1:20
ב 1:30
כבר לא הייתי במסיבה כי רקדתי עם שוודית שאמרה לי שהיא רוצה ללכת למלון שלי

הלכנו לנו למלון שלי והבנזונה בכניסה רצה 16 פאונד בשביל להכניס אותה לחדר כי זה יעני היא ישנה עוד לילה
אז אני כמו אדיוט לא הבאתי לו

יצאנו החוצה
היא הלכה להשתין מאחורי איזה עצים כאלה שיחים אנאערף

ושהיא חזרה היא הזמינה אותי לשם
ושם היה אדמה כזאתי ושכבנו שם...
זה היה משהו סוף הדרך

שחזרתי למלון אחכ והתקלחתי והכל ויצאתי לדווארה (סיבוב דוויאן)
אני רואה את רועי מגיע עם הרוסיה שלו והוא הצליח בחינם להכניס אותה לחדר ולזיין אותה
פעמיים אפילו
4
8


בקיצר, באותו לילה גם שחר החבר שלנו זיין שבדית חביבה במלון שלה..

אז יצא ששלושתינו זיינו בלילה הזה
אךךךך הלילה של החיים


___________________
Never again.

Old Post Aug-26-2003 17:16 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > אני או אתה ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1995 bangkok..track 1... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlberto Tapia, Pedro Miras & Dj Abel - 2001 The Odyssey (Vocal) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:03.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!