|
ik geef me ook op voor een miksie 
btw ik heb voor jullie mensjes effe de Razorlame encoder en een normalizer geupped, zodat de kwaliteit van elke mix hetzelfde is
Mp3Gain Normalizer
Razorlame
Mp3gain is een programma dat niet zoals de meeste normalizers werkt. het re-encodeert de mp3 NIET, dus je hebt geen kwaliteitsverlies
hoe gebruik je het?
nou ten eerste open je het programma, klik dan op "Open Bestand(en)", en selecteer dus het bestand (heel logisch)
geef daarna het aantal decibels aan, 89 dB is normaal
selecteer daarna het bestand in de lijst onderaan, daarna klik op "Nummer Analyse"
duurt effe een paar seconden, maar hierna mag je op de knop "Nummer Niveau" klikken. (duurt minuutje, afhankelijk van de pc)
Klaar!!!
oh en je kunt natuurlijk alle mp3s eerst normalizen zodat tijdens het mixen je niet zit te klooien met de volume
btw je kunt de nederlandse taal kiezen als je slecht in engels bent 
Last edited by Switch on Aug-28-2003 at 19:41
|