Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Chicane @ Asta
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

quote:
Originally posted by MaGiK54
Maat van me wil niet mee, uit financieel hoogpunt, zal wel weer een avondje Kings worden op Scheveningen, ook altijd wel gezellig met onze eigen dj Timo, dus dat wordt "it's raining man", Paradise by the Dashboardlight" en de "Greasemix", misschien met een beetje zeuren dattie "Raindown on me (Tiesto Mix)" draait en dat gaat dan waarschijnlijk mijn muzikale hoogtepunt van de avond worden

Oef... sterkte vast


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Sep-05-2003 19:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

Sooowww... nou jullie weten niet wat jullie gemist hebben! Chicane was lekkerrrr en echt veel en veel beter dan op 4 Elements! Het geluid was ook beter en in een clubsfeer komen ze denk ik ook gewoon beter over of zo... toppie! En zeer professioneel: op een gegeven moment vielen midden onder een nummer de syntesizers uit (een of andere onverlaat had een stekker losgetrokken of zo), zodat alleen de drums en de gitaar overbleven; binnen no-time sprongen alle bandleden die niets te doen hadden dat nummer overeind en pakten een instrument, van saxofoon tot dwarsfluit, en die hebben me daar een potje staan jammen, geweldig! En toen het allemaal gefixt was gingen ze weer naadloos over in het nummer waar ze mee bezig waren.

En Misja Helsloot was zeker niet zomaar "opwarmer" en "afsluiter"... hij was een volwaardig onderdeel van de avond. Kende 'm alleen van een cd en een gedownloade set, had 'm nog nooit "in het echt" gehoord. Maar hij heeft mijn hoge verwachtingen meer dan waargemaakt! Complimenten aan Misja!

En ook aan de Asta natuurlijk... mijn tweede keer pas daar, maar vind 't een geweldige tent (met leuke dames achter de bar -- liefs aan Annika!). Zoals ik na Armin al zei: jullie gaan me hier zeker vaker zien.

En nou ga ik pitten want anders trek ik het morgen echt niet en dat vind ik zonde van Armin Trusten pplz!


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Sep-06-2003 03:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

Misja Helsloot is een hele goeie dj. Hij is de laatste tijd hard aan de weg aan het timmeren om een echte topper te worden. Veel nieuwe kwaliteitstrance, zoals Armin het een half jaar geleden nog draaide


___________________

Old Post Sep-06-2003 12:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Hellevoetsluis, the netherlands

had gister echt een topavond. Helsloot draaide heerlijke trance, vooral na chicane. Heb hem afgelopen maadnen al paar keer live horen draaien en elke keer ben ik weer aangenaam verrast. Hij draait zulke lekkere, maar vooral onbekende tranceplaten. Gister heb ik ook weer een paar knallersvoorbij horen komen die ik nog niet eerder gehoord had.

Maar in eerste instantie kwam ik uiteraard voor Chicane. En dat was echt super. Ze speelde voornamelijk "popsongs" van hun nieuwe cd. Had ik wel verwacht, maar had niet zo gehoeven voor mij. Ik kwam eigenlijk voor een paar nummers en de 3 beste daarvan speelden ze live: halcyon, offshore en saltwater. Was echt super om die live t horen. Was zo mooi, echt kippenvel gewoon. De liveset: Chicane - live @ Palledium is een van mijn favoriete sets allertijden, gebruik ik zo af en toe om lekker beetje te trippen. Kan die set wel dromen. En gister toen ik die nummers hoorde was ik meteen weer in mijn trip haha, was echt zo bizar gevoel, ging helemaal uit mijn dak. Tot dusver mijn hoogtepunt van dit jaar!!

Na Chicane's optreden ging Helsloot dus weer verder. Wij stonden toen boven op het "balkon" een broodje te eten. Toen keek ik even naar rechts, zag ik Nick daar gewoon in een hoekje van het balkon te staan. Stond hij lekker in zijn eentje een biertje te drinken en eve van het publiek en de mensen te genieten. We wilden net even op hem afstappen om praatje te gaan maken, maar toen ging hij er net vandoor. Was wel jammer.

Old Post Sep-06-2003 18:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
baavaria666
tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: holland

Ik was er dus ook en het ging inderdaad helemaal los daaro,..
Het publiek was helemaal wild !!

Was echt een knallende live set,....kheb nog steeds een piep in me
oren van die chicane bas !!

Van mij mag het nog een keer

"wooohoooo !!!!"

Old Post Sep-06-2003 22:00 
Click Here to See the Profile for baavaria666 Click here to Send baavaria666 a Private Message Add baavaria666 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

quote:
Originally posted by baavaria666
kheb nog steeds een piep in me oren van die chicane bas !!

Hehe... true... die bass was echt fenomenaal! Zo zou ik het op meer plaatsen willen horen, sorry, voelen.


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Sep-07-2003 17:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RiVa
tranceaddict in training



Registered: Feb 2001
Location:
Thumbs up

In 1 woord, geweldig.... . Mijn 1e keer in de Asta en ik was aangenaam verrast door de sfeer, licht en helemaal door het GELUID!

Als ik mijn ogen dichtdoe voel ik die bass nog steeds dreunen, het was goed!

Old Post Sep-07-2003 18:39 
Click Here to See the Profile for RiVa Click here to Send RiVa a Private Message Add RiVa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Hellevoetsluis, the netherlands

wilde nog even kwijt dat ze in de Asta de lekkerste broodjes verkocht. Ik had zo'n honger en bestelde maar een Panini hete kip. Wist helemaal niet wat dat was eigenlijk. Maar het was echt superheerlijk. In de loop van de avond drie van die dingen naar binnen zitten schransen. Dus mensen, als je ooit nog in de Asta komt.....een panini hete kip!!

Old Post Sep-10-2003 16:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by Shadow
wilde nog even kwijt dat ze in de Asta de lekkerste broodjes verkocht. Ik had zo'n honger en bestelde maar een Panini hete kip. Wist helemaal niet wat dat was eigenlijk. Maar het was echt superheerlijk. In de loop van de avond drie van die dingen naar binnen zitten schransen. Dus mensen, als je ooit nog in de Asta komt.....een panini hete kip!!


Wooooooooow die dingen zijn echt goed te happen, verleden week tijdens Michel de Hey en Erick E zo'n panini heet kippetje gegeten


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Sep-10-2003 17:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

quote:
Originally posted by Shadow
wilde nog even kwijt dat ze in de Asta de lekkerste broodjes verkocht. Ik had zo'n honger en bestelde maar een Panini hete kip. Wist helemaal niet wat dat was eigenlijk. Maar het was echt superheerlijk. In de loop van de avond drie van die dingen naar binnen zitten schransen. Dus mensen, als je ooit nog in de Asta komt.....een panini hete kip!!

Thnx voor de tip zal het onthouden!


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Sep-10-2003 20:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Chicane @ Asta
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback"...These Stupid Experts..." [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBarbarez - "Hamburg Rulez" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:58.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!