|
had gister echt een topavond. Helsloot draaide heerlijke trance, vooral na chicane. Heb hem afgelopen maadnen al paar keer live horen draaien en elke keer ben ik weer aangenaam verrast. Hij draait zulke lekkere, maar vooral onbekende tranceplaten. Gister heb ik ook weer een paar knallersvoorbij horen komen die ik nog niet eerder gehoord had.
Maar in eerste instantie kwam ik uiteraard voor Chicane. En dat was echt super. Ze speelde voornamelijk "popsongs" van hun nieuwe cd. Had ik wel verwacht, maar had niet zo gehoeven voor mij. Ik kwam eigenlijk voor een paar nummers en de 3 beste daarvan speelden ze live: halcyon, offshore en saltwater. Was echt super om die live t horen. Was zo mooi, echt kippenvel gewoon. De liveset: Chicane - live @ Palledium is een van mijn favoriete sets allertijden, gebruik ik zo af en toe om lekker beetje te trippen. Kan die set wel dromen. En gister toen ik die nummers hoorde was ik meteen weer in mijn trip haha, was echt zo bizar gevoel, ging helemaal uit mijn dak. Tot dusver mijn hoogtepunt van dit jaar!!
Na Chicane's optreden ging Helsloot dus weer verder. Wij stonden toen boven op het "balkon" een broodje te eten. Toen keek ik even naar rechts, zag ik Nick daar gewoon in een hoekje van het balkon te staan. Stond hij lekker in zijn eentje een biertje te drinken en eve van het publiek en de mensen te genieten. We wilden net even op hem afstappen om praatje te gaan maken, maar toen ging hij er net vandoor. Was wel jammer.
|