|
zo, ff openingspost ge-edit, staan nu alle pouls in, en het schema voor de Uefa Cup ook nog
Ik denk dat PSV het moeilijker gaat krijgen dan Ajax om eerlijk te zijn, ervan uitgaande dat ajax hetzelfde niveau haalt als vorig jaar... PSV zit tegen Deportivo en Monaco, 2 moeilijke ploegen, en AEK Athene, wat ook niet al te makkelijk is. Ajax zit bij AC Milan, daar halen ze misschien maar 1 puntje tegen (als het meezit). Maar ook bij Celta de Vigo en Club Brugge, Celta was goed in de Spaanse competitie, maar moeten het bewijzen in de CL dit jaar. Club Brugge moet toch al gauw 4 a 6 puntjes opleveren. 
feyenoord en Utrecht gaan door in de Uefa Cup, NAC en NEC zullen uitgeschakeld worden
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|