ok efter att ha läst attachment guidelines står no greater then 24/kbps vilket är jävligt kasst Edit: men ärligt talat hur gör man?? nu hade jag en 24/kbps bit och tog bläddra fram den och sen submit
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA