Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ultrashock za. 06/09 in Best
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ambs
Girl Le Disko

Registered: Jul 2003

hoorde gister iets van een vriend van me dat puredjs samenwerkt met extrema... dusssss ff goed opletten zaterdag mensen

Als die set uitgezonden wordt, wil ik 'm hebben

Old Post Sep-04-2003 11:15  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

ik heb besloten ook nog maar even te gaan aangezien ik ook nog gratis kaarten kon krijgen en het een mooie opwarmer voor houseqlassics erna in de HMH is!

Ga eens dood!

Old Post Sep-04-2003 20:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Subsonik
en nu wel binnen

Grmpf... vanmorgen nog steeds niks bij de post... Wordt last-minute werk....

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Sep-05-2003 12:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ambs
Girl Le Disko

quote:
Originally posted by M_Peror
Grmpf... vanmorgen nog steeds niks bij de post... Wordt last-minute werk....

hoop dat je ze nog optijd krijgt!!!
kom je dan ook naar Armin??

Iedereen die me herkent, wel hallo zeggen

Old Post Sep-05-2003 12:46  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

NEE! DIT GELOOF JE NIET!

Vanmorgen bij de post: mijn twee kaarten voor Ultrashock! (Goddank). Daarnaast nog een brief van partyscene.nl.... dat ik twee kaarten heb gewonnen voor Ultrashock! Gisteren had ik nul kaarten en ik wou er twee, en nu heb ik er vier!!! En het feest is al begonnen!

En ambs: jazeker kom ik naar Armin (was is dat nou voor een vraag? ). Heb je op lovefields al niet kunnen aanspreken dus ga ik vandaag zeker goedmaken!

Old Post Sep-06-2003 09:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by M_Peror
NEE! DIT GELOOF JE NIET!

Vanmorgen bij de post: mijn twee kaarten voor Ultrashock! (Goddank). Daarnaast nog een brief van partyscene.nl.... dat ik twee kaarten heb gewonnen voor Ultrashock! Gisteren had ik nul kaarten en ik wou er twee, en nu heb ik er vier!!! En het feest is al begonnen!

En dan heb je nog geluk dat je dichtbij woont

Old Post Sep-06-2003 09:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Nou.. heb nog 1 extra partyperson kunnen vinden... de andere maar aan de deur verkopen dan!

Old Post Sep-06-2003 10:17  Netherlands
Divine9
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001
wuh.... ik woon vlakbij aquabest en heb geen kaartje. (hint)

Old Post Sep-06-2003 10:24  British Indian Ocean Territory
Click Here to See the Profile for Divine9 Click here to Send Divine9 a Private Message Add Divine9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

quote:
Originally posted by Divine9
wuh.... ik woon vlakbij aquabest en heb geen kaartje. (hint)

Aargh... jouw reactie is ongeveer... 2 minuten(?) te laat gekomen! Heb voor ik de deur uit liep nog gekeken of er nog iemand gereageerd had.... damn! Sorry! Ben je wel nog geweest of niet?

Partyreportje volgt nog wel... ga zodadelijk eerst naar Activator in E'hoven! Pfff... zwaar weekend hoor.

Old Post Sep-06-2003 20:31  Netherlands
M_Peror
Supreme arminaddict

Nou ff een reportje dan.

We waren uiteindelijk nog op tijd binnen voor 't laatste stukje van de set van Cor Fijneman. Het was nog erg rustig voor de mainstage dus maar even een rondje gemaakt langs de tenten, waar het bij sommige al wel wat drukker was, maar het hield nog niet echt over. Het weer ook niet helaas, maar ja, daar kan de organisatie natuurlijk ook niks aan doen. Verder was alles ok, deed wel vertrouwd aan, de hand van Extrema was toch goed te merken (en das positief vind ik).

Bij de mainstage was het toch het meest "onze stijl" muziek dus daar blijven plakken, op 'n tactisch moment (lees: als het begint te regenen) ff drinken gaan halen en weer terug. Cor sloot lekker af en gaf over aan Lange, de prettige verrassing van de middag in mijn ogen/oren eigenlijk. Kende wel wat nummers van 'm maar nog nooit horen draaien en het beviel me uitstekend!

Maar natuurlijk was het wachten op de man waar we eigenlijk voor kwamen: Armin. Gelukkig heeft hij ons niet teleurgesteld, maar dat hadden we eigenlijk ook niet verwacht! Draaide lekker en naar het einde toe wat harder, prima toegewerkt naar Tomcraft, die erachteraan kwam. Erg jammer dat de MC stond te snurken en Armin niet eens ff netjes kon afkondigen... en Tomcraft maar een beetje stilletjes aan z'n set liet beginnen.

Tomcraft maar beluisterd vanaf de frietkraam (althans, na ff een babbeltje te hebben gemaakt met Erika -- wereldmeid! -- en haar en Armin een foto van ons met Armin op Lovefields gevraagd te signeren -- ze vonden het beide wel erg grappig geloof ik) en nog wat gedronken maar toen hadden we het eigenlijk wel een beetje gezien. Erg vroeg misschien, maar we hadden alles gedaan waar we voor gekomen waren, de rest is gewoon niet helemaal ons ding. Op Montana na misschien, maar om daar nou op te blijven wachten in dat toch niet al te geweldige weer hadden we er toch maar niet voor over.

Oh en Ambs, leuk je ff gesproken te hebben! En bedankt: wij staan weer met beide benen op de grond. We dachten van onszelf dat we toch behoorlijke Armin-freaks waren maar je vriendinnen en jij slaan werkelijk alles! Hoe was 't in Antwerpen eigenlijk? Armin draait er eind deze maand nog een keer en zat er een beetje over te denken om ff te gaan.

Alleen geen rondje meer gemaakt in het reuzenrad... damn...

En nu ga ik pitten want dat heb ik sinds donderdag niet meer fatsoenlijk gedaan.

Old Post Sep-07-2003 19:00  Netherlands
ambs
Girl Le Disko

hoi hoi!! ben alweer 43 uur wakker dus ga zo mn bedje opzoeken... mn lichaam trekt het echt niet meer! heb zo'n pijn in mn rug, ben bang dat als ik ga slapen dat ik morgen ochtend verlamd ben....

maar goed ff ontopic....

WOEIIII!! Armin heeft weer eens prima bewezen waarom hij m'n favo dj is!! En ja ja, we zijn echte Armin freakies hahaha Maar is wel leuk want Armin en Erika kennen me daardoor ook Altijd wel leuk als je favo dj weet wie je bent enz he hahaha

AIB was ja... nou niet echt een goed feest ofzo... maar Armin z'n set was "Finger licking good" echt!!!! ik had bij ultrashock nog aan Erika gevraagd om aan Armin te vragen of hij z'n Burned With Desire remix kon draaien bij AIB... ze zei dat ze niet wist of hij die bij zich had maar ze zou het vragen... en ja hoor, na 2 uur en 45 wees Armin naar mij (stond helemaal vooraan) en toen naar z'n oor van "hoor je het?"
en TADAAAAAAAA! Woeiii1! het was wel de Dub versie maar te goed voor woorden!! toen armin klaar was nog even backstage geweest en een heel eventjes met hun gekletst voordat ze weggingen...

Het was echt een fantastisch Armin dagje...

en ja, 16 years illusion 26 sept in antwerpen ben ik we weer bij! voor de laatste keer armin in europa voorlopig voor mij *snik snik*

Old Post Sep-08-2003 01:24  Netherlands Antilles
M_Peror
Supreme arminaddict

quote:
Originally posted by ambs
en ja, 16 years illusion 26 sept in antwerpen ben ik we weer bij! voor de laatste keer armin in europa voorlopig voor mij *snik snik*

Heb je 'm verteld dat je naar Amerika gaat verhuizen? Anders is dat volgens mij een wereldgrap als je straks bij een optreden in de V.S. ineens voor z'n neus staat...

Old Post Sep-08-2003 07:21  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ultrashock za. 06/09 in Best
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackan Unknown Classic Tune from the faithless golden era. [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPlanisphere - Memories Of The Light (Ultra Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:31.

Forum Rules: