|
Nou ff een reportje dan.
We waren uiteindelijk nog op tijd binnen voor 't laatste stukje van de set van Cor Fijneman. Het was nog erg rustig voor de mainstage dus maar even een rondje gemaakt langs de tenten, waar het bij sommige al wel wat drukker was, maar het hield nog niet echt over. Het weer ook niet helaas, maar ja, daar kan de organisatie natuurlijk ook niks aan doen. Verder was alles ok, deed wel vertrouwd aan, de hand van Extrema was toch goed te merken (en das positief vind ik).
Bij de mainstage was het toch het meest "onze stijl" muziek dus daar blijven plakken, op 'n tactisch moment (lees: als het begint te regenen) ff drinken gaan halen en weer terug. Cor sloot lekker af en gaf over aan Lange, de prettige verrassing van de middag in mijn ogen/oren eigenlijk. Kende wel wat nummers van 'm maar nog nooit horen draaien en het beviel me uitstekend!
Maar natuurlijk was het wachten op de man waar we eigenlijk voor kwamen: Armin. Gelukkig heeft hij ons niet teleurgesteld, maar dat hadden we eigenlijk ook niet verwacht! Draaide lekker en naar het einde toe wat harder, prima toegewerkt naar Tomcraft, die erachteraan kwam. Erg jammer dat de MC stond te snurken en Armin niet eens ff netjes kon afkondigen... en Tomcraft maar een beetje stilletjes aan z'n set liet beginnen.
Tomcraft maar beluisterd vanaf de frietkraam (althans, na ff een babbeltje te hebben gemaakt met Erika -- wereldmeid! -- en haar en Armin een foto van ons met Armin op Lovefields gevraagd te signeren -- ze vonden het beide wel erg grappig geloof ik) en nog wat gedronken maar toen hadden we het eigenlijk wel een beetje gezien. Erg vroeg misschien, maar we hadden alles gedaan waar we voor gekomen waren, de rest is gewoon niet helemaal ons ding. Op Montana na misschien, maar om daar nou op te blijven wachten in dat toch niet al te geweldige weer hadden we er toch maar niet voor over.
Oh en Ambs, leuk je ff gesproken te hebben! En bedankt: wij staan weer met beide benen op de grond. We dachten van onszelf dat we toch behoorlijke Armin-freaks waren maar je vriendinnen en jij slaan werkelijk alles! Hoe was 't in Antwerpen eigenlijk? Armin draait er eind deze maand nog een keer en zat er een beetje over te denken om ff te gaan.
Alleen geen rondje meer gemaakt in het reuzenrad... damn... 
En nu ga ik pitten want dat heb ik sinds donderdag niet meer fatsoenlijk gedaan.