Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > För mycket pers här..
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
St_Andrew
I <3 NYC



Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden

Som relativt ny medlem här så har jag ingen aning om hur det var på den gamla goda tiden o troligvis så e väl jag oxå en av dom som bidragit till att det blivit "tråkigare" här inne...

dock tycker jag inte alls att detta är någe ställe med massa onödiga post nästan alla skriver mer eller mindre givande grejer... och om man nu tycker en thread är ointressant så läser man den helt enkelt inte... tycker dock det e lite tråkigt att om en äldre medlem skriver en ny thread så tas den oftast betydligt gladare emot än om nån yngre skriver den... bara något jag tänkt på vet inte om det är så....
jaja jag tycker iaf att vi inte är för många än så länge!

Old Post Sep-03-2003 17:49  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music



Registered: Apr 2002
Location: Space

quote:
Originally posted by St_Andrew
Som relativt ny medlem här så har jag ingen aning om hur det var på den gamla goda tiden o troligvis så e väl jag oxå en av dom som bidragit till att det blivit "tråkigare" här inne...

dock tycker jag inte alls att detta är någe ställe med massa onödiga post nästan alla skriver mer eller mindre givande grejer... och om man nu tycker en thread är ointressant så läser man den helt enkelt inte... tycker dock det e lite tråkigt att om en äldre medlem skriver en ny thread så tas den oftast betydligt gladare emot än om nån yngre skriver den... bara något jag tänkt på vet inte om det är så....
jaja jag tycker iaf att vi inte är för många än så länge!


alltså, inte tråkigare, mer för stökigt, som om du är i ett rum med några personer bara, det blir bra sammanhållning, sen kommer 30 till in, fattar du crashen där? hur jag menar, det blir rörigt och stökigt och dom som inte är så framåt och hyper sociala som mig själv och vissa andra dom drar sig tillbaka ofta. Och det där med att läsa och inte läsa, jag kan inte veta hur tråden ser ut förrens jag har tittad i den, det ser oftast bra ut först sen spårar det ur, jag skulle inte förvånas om denna tråden spårar ur eller att alla som känner sig träffade eller nya personer inte postar i denna tråden.

Old Post Sep-03-2003 17:57 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey



Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden

Visst har man märkt att det är mer aktivitet på forumet nu, vilket betyder fler aktiva medlemmar. Kan väl hålla med föregående talare lite smått att det kommer onödiga threads lite då och då.
Men saken är den att såhär blir det på _ALLA_ forum som växer och får fler medlemmar. Spelar ingen roll vad vi försöker göra åt det, sådan är utvecklingen bara

Så för er som börjar "tröttna", det är bara att bita ihop!
Jag tycker fortfarande att det är nice stämning här.

Old Post Sep-03-2003 19:06  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Re: För mycket pers här..

quote:
Originally posted by Endre
Det kommer in för mycket folk i denna delen, kommer in 20 pers om dagen här.


vet att du överdriver med 20 pers men ändå. jag tycker ändå det är anmärkningsvärt. "kommer in för mycket folk i den här delen"? ehh? Så det är bättre om färre personer besöker forumet och postar i det? då blir det ju knappast någon aktivitet i det elle?

quote:
Folk får chilla lite tycker jag.

hur då chilla? genom att inte besöka forumet?

jag tycker inte alls att det är för mycket folk i forumet. dock tycker ja inte om chatt-inläggen, men det har ju andra också sagt. man blir lite halvsne när man läser den här tråden, det måste ja säga..

zamson, Vizay & SWE_TRANCE, good spoken!

quote:
Originally posted by St_Andrew

Som relativt ny medlem här så har jag ingen aning om hur det var på den gamla goda tiden o troligvis så e väl jag oxå en av dom som bidragit till att det blivit "tråkigare" här inne...


hmmm jag hör inte heller till den gamla goda skaran..

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jag tycker fortfarande att det är nice stämning här.


jepp, jag håller med dig ja.. därför man e här å skriver och inte i nåt annat forum, men det är ju lite synd att inte alla håller me

nåväl... ja lägger ner.


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Sep-03-2003 19:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by mindshooter
Håller med några av er, andra inte... men det är rätt att det är inte som det var förut, och som man alltid säger "det var bättre förr"....folk kommer alltid att säga så....

Tycker det funkar rätt bra jag Jämfört med andra ställen.

Vi som vart här länge kommer alltid vara en tight grupp...hur många som än ansluter hit Gör någon något dumt är det bara att säga till på ett snällt men bestämt sätt. Vi kan alla försöka vara lite hårdare på att ha OT trådar i klotterplanket istället.

Själv tycker jag att det är störtkul att det droppar in sköna medlemmar som kan bidra till vår aktivitet. Förr eller senare kan vi ha våra TA fest


Mindshooter måste va den bästa admin nånsin Så klar och tydlig och samtidigt så sympatisk och snäll. Skulle va kul o bjuda dig på glass eller nått nån gång. Mind for president


___________________
Ohm Nama Shivaya

Old Post Sep-03-2003 19:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music



Registered: Apr 2002
Location: Space

quote:
Originally posted by JayBee
Men 30 pers kan ju inte bara sluta för att du tycker det är för många ju :P så på sätt och vis är ju hela denna thread onödig.



men jag tycker inte vi ska börja prata om åldrar nu. jag har inte märkt av att det är något "fjortis" aktiviteter i alla fall. vi är här för musiken inte för en viss åldersgrupp och hur olika personer pratar kan man ju inte ändra, alla är en unga en gång i sitt liv man kan ju inte frysa ut dem för det :P



Tråden vart onödig efter ditt inlägg och användandet av det här ":P", jag har inte sagt att alla som jag inte vill ha har ska sluta, sa min åsikt om att det är för rörigt och för mycket pers. inget om att jag vill att nån ska försvinna här ifrån. min poäng är att som du säger att musiken borde vara första prioritet, men det är det inte, det är mer trådar med massa skit än om musiken.

glorie:
Jag menar att när det var mindre personer här förr var konversationer mer intressanta och man tog mer hänsyn till vad var och en skrev. Nu är det mycket mer flumm, spamm trådar som inte är av dess like, det börjar likna TC. Jag säger inte att jag är perfekt på nåt sätt, jag har gjort mina misstag också.
Chilla menar jag med att folk kan överväga lite INNAN dom reggar sig och skriver några inlägg och försvinner sen.

Old Post Sep-03-2003 19:36 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer



Registered: May 2003
Location:

Jag började skriva, men mest bara hänga här tidigt 2001 (annan anv.) men sånna här OT trådar ni pratar om har alltid funnits i viss utsträckning. Kanske inte just på SWETA sidan, men på många andra.

Jag tycker själv att det är skoj och en frisk fläkt med nya medlemmar, visar ju på att finns intresse.

Ni som säger det var bättre förr?!?!?!?! Hur smart är det? Tänk tillbax nått el. några år. Kanske var mysigt här inne, men hur mkt mer utbud finns det inte "ute" nu. hur mkt mer fester (trance-fester menar jag då) finns det inte nu.
Bara i år har det varir otaliga och det blir bara fler.. Det är en Trance-era på G (lite sentimentalt) men tycker alla ska vara mkt glada för det, iom större intresse för trance.. klart det fylls på med folk här.

Men klart jag håller med att man kan tröttna på dels spydiga o onödiga inlägg och trådar, men det är som nån sa, ju mer folk ju mer olika sorts folk blir det här. Då är det allas uppgift att styra upp dessa vilsna själar.

Men för att avsluta, tycker det är allas vår uppgift att ta hand om det intresset som finns för trance i vårt avlånga land.
En ödmjuk och härlig inställning kommer man långt med.

Peace allihop
/Chjo


___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery

Last edited by chjo on Sep-04-2003 at 07:39

Old Post Sep-03-2003 19:40  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict



Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights

quote:
Originally posted by JayBee

*puss*



Det är sånt här jag menar! Istället för att föra en diskussion framåt så börjar man kaxa sig när man får lite mothugg. Så jävla tråkigt!


___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-03-2003 20:10  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict



Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights

Åhh... jag har varit på dig förut och får mer och mer rätt i det. Givetsvis ska du jävlas genom att skriva två ggr i tråden man bara skulle skriva en gång i. För än sålänge har du inte tagit bort ditt gamla inlägg. Kanske är lite larvigt att reagera över det men det är ingen överraskning att det är du JayBee.


___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-03-2003 20:16  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict



Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights

quote:
Originally posted by JayBee
ååhh orka! han var ju otrevlig mot mig jag försöker uppmärksamma det till honom..


Vad sa jag om att läsa igenom det man skriver innan man postar det. Dessutom vet han nog om att han var otrevlig mot dig utan att du behöver påminna honom. Det är väl alla andra du vänder dig till skulle jag tro, för att få lite sympati. Kom in i matchen innan jag flamar dig ordentligt!


___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-03-2003 20:18  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ice_key
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Hässleholm

Håller med totalt..... uttryck som: *lol*, nOOb, 0_o, WTF, BTW + ett antal flera är för töntar o fjortisar.... orkar inte folk skriva vad som ska så kan dom hålla sig för sig själv....


___________________
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering

Old Post Sep-03-2003 20:23  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS



Registered: Jul 2002
Location: The Sky

yeah...det här börjar likna TC (=bara massa skit-trådar)

en sak jag gillar med TA är dem medlemmarna som bidrar med aktiviter som t.ex. kenny....han rockar fett

Old Post Sep-03-2003 20:25  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > För mycket pers här..
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID please. [2007] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSwitch - "Get Ya Dub On" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:24.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!