|
Jag började skriva, men mest bara hänga här tidigt 2001 (annan anv.) men sånna här OT trådar ni pratar om har alltid funnits i viss utsträckning. Kanske inte just på SWETA sidan, men på många andra.
Jag tycker själv att det är skoj och en frisk fläkt med nya medlemmar, visar ju på att finns intresse.
Ni som säger det var bättre förr?!?!?!?! Hur smart är det? Tänk tillbax nått el. några år. Kanske var mysigt här inne, men hur mkt mer utbud finns det inte "ute" nu. hur mkt mer fester (trance-fester menar jag då) finns det inte nu.
Bara i år har det varir otaliga och det blir bara fler.. Det är en Trance-era på G (lite sentimentalt) men tycker alla ska vara mkt glada för det, iom större intresse för trance.. klart det fylls på med folk här.
Men klart jag håller med att man kan tröttna på dels spydiga o onödiga inlägg och trådar, men det är som nån sa, ju mer folk ju mer olika sorts folk blir det här. Då är det allas uppgift att styra upp dessa vilsna själar.
Men för att avsluta, tycker det är allas vår uppgift att ta hand om det intresset som finns för trance i vårt avlånga land.
En ödmjuk och härlig inställning kommer man långt med.
Peace allihop
/Chjo
Last edited by chjo on Sep-04-2003 at 07:39
|