quote:Originally posted by Vizay har faktiskt kört cleant reason sluta ljug nu... ingen gillar dig ändå hehehe... men jaså. antar att man kan få någorlunda samma ljud med reason då då
___________________ Daniel
men ack så vacker intro den hade!! Skulle vilja höra en Chillmix byggd på introt...fan va mäktigt
___________________
Är ingen expert men det var en väldigt najs låt =)
hehe.. jag ladda hem den här låten innan jag hade läst denna tråd trodde de var en vanlig remix bara .. rigtigt bra jobbat!!!!
___________________ One Nation TrancE Nation
oj e förvånad men glad å se att den får så fin feedback ska tacka för all god kritik funderar på att sätta mig å jobba lite mer på maindelen bara för er skull
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA