Originally posted by magrec
bij sander kleinenberg en sasha te vinden.
Ik hoorde nou net dat het Paard intressanter wordt en ik hoorde net ook dat me kansen weer wat groter worden qua vrienden die naar het Paard willen, heb een paar vrienden die Sanderfreaks zijn
Sep-04-2003 15:24
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Magrec waar heb je trouwens de info over 08.11 en het Paard vandaan, want volgens de site van Sasha draaitie op 08.11.03 in The Arches in Glascow ??
Kans dat ik naar Tijs ga is weer toegenomen
Sep-04-2003 15:39
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
quote:
Originally posted by Optimus
En zijn vrienden dan?
euh..
naar de HMH?
(niet dat ik het niet snap hoor, vrienden zijn erg belangrijk)
Sep-04-2003 15:42
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Klinkt goed moet ik zeggen, ben nog nooit in de HMH geweest maar misschien ga ik hier wel een kijkje nemen, eens wat vrienden polsen of die zin hebben!
Originally posted by MaGiK54
Magrec waar heb je trouwens de info over 08.11 en het Paard vandaan, want volgens de site van Sasha draaitie op 08.11.03 in The Arches in Glascow ??
Kans dat ik naar Tijs ga is weer toegenomen
Ja euh die info die kwam van de boumabros en van dj groovecollection Die info op zijn site daar gaan we maar niet vanuit, Een tijd geleden stond er ook verkeerde info op de site van sasha. Hij zou nl op 3 augustus niet op dv draaien maar ergens in zuid-amerika.
Sep-04-2003 15:52
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ziet er zeker interessant uit. Leuk prijsje!
ff kijken of ik de twingo hier niet kan charteren lijkt me vet feestje
Sep-04-2003 15:54
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by magrec
Ja euh die info die kwam van de boumabros en van dj groovecollection Die info op zijn site daar gaan we maar niet vanuit, Een tijd geleden stond er ook verkeerde info op de site van sasha. Hij zou nl op 3 augustus niet op dv draaien maar ergens in zuid-amerika.