Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tranceskivor 35:- !!!!!!!!
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

ja har oxå beställt sen tidigare... Pazi sa att Armins skiva Boundaries of Imagination HAR funnits, men den e ute ur sortimentet nu man upptäckte det lite för sent..

ja köpte fem skivor ja hihi.. ja tror allt folket på ginza kommer undra lite.. varför de plötsligt säljer så mkt trance hoho

de sålde nå tysk guide till techno (cd-rom) för 3,50 oxå

Tom Cloud - Told You So

Old Post Sep-06-2003 01:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever [edit2] Fan hittar inte så mycke... där här e dom jag har bokat upp nu
Det bästa från Svensktoppen vol 1 1962-65
Det bästa från Svensktoppen vol 2 1966-67
Det bästa från Svensktoppen vol 3 1968-69
Det bästa från Svensktoppen vol 4 1970-72

själv har jag köpt isos2, b&j nightclubbing, nån jävla samling vars namn jag inte kommer ihåg, samt klea - tic toc (2 spänn för klea ), detta innan tråden skapades

Old Post Sep-06-2003 01:47 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Handlade "lite" grejer där förra veckan.
Blev ett par skivor å himmla massa video filmer.

Men mest stolt är jag över min George Michael poster!
Bild på honom och så står de "I want your sex" på den.
Oslagbart!

Köpte även 5 st Richi M singlar, tänkte grilla å kasta lite frispee nu i helgen om vädret tillåter.

Ps: Vill nån ha en A-Teens nyckelring så Pm:a mej.

Old Post Sep-06-2003 03:31  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002
Re: Tranceskivor 35:- !!!!!!!!

quote:
Originally posted by mindshooter

www.ginza.se säljer ut skivor för 35:- gick in och hittade hur mycket som hellst!!

som jag skrev i en annan tråd..så köpte jag D-Techno skivorna & massa annat

de har firat 35 års jubileum hela året om jag inte minns fel..jag beställde en jäkla massa bra tranceskivor för 35:- och singlar för 35 öre(!) tidigare i år också..

Jag har dessutom beställt en aqua t-shirt för 10:- som jag inte använt och som jag nog aldrig kommer att använda.. blev lite för entusiastisk över priset

Old Post Sep-06-2003 10:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

sitt å kolla på ginza nu.. å hittade ingen cd jag ville ha på 35kr rean... så jag sitter å nu å kollar på vanliga priserna å hittar tex dessa.. med mkt bra priser....

Antiloop At the rebel's room 2-CD 2002 79 kr
Blank & Jones Night clubbing 29 kr
Blank & Jones Substance 2002 * 79 kr
Darude Rush 2003 * (Ligger under kategorien Pop Rock Punk=)
Darude Before the storm 2-CD 79 kr

aja lite iaf... å billigt iaf...

Old Post Sep-06-2003 18:53  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Re: Re: Tranceskivor 35:- !!!!!!!!

quote:
Originally posted by Nyx
Jag har dessutom beställt en aqua t-shirt för 10:- som jag inte använt och som jag nog aldrig kommer att använda.. blev lite för entusiastisk över priset

hohoho, va fint Nyx har du på dig den på en ev TA-gathering?

hehe, men robstar.. va du har shoppat loss A-teens hihi

Tom Cloud - Told You So

Old Post Sep-06-2003 19:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

Beställde diverse skivor

KESO!

Old Post Sep-08-2003 18:33  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ja för några dagar sen fick jag hem mina 9 skivor eller rättare sagt 24 skivor för att 6 av dom hade 3 CDs i fodralet medans resten hade 2.

Är helt klart nöjd även om jag inte lyssnat igenom alla men fan så bättre det låter med orginal också.

Lyssnar nu på Dreamstates som är en dubbel CD med div. trance och nån vocalhouse låt i chill version... mycket najjs indeed !

Ska rippa den snart så ni kan få ta del av den...

Old Post Sep-19-2003 18:25  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tranceskivor 35:- !!!!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackelectro-house ch00n, very easy to ID [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPrototype - "Soundpiercing" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:52.

Forum Rules: