|
Heb net deze mail gestuurd. Hoop dat ik antwoord krijg
He, House Negro. Allereerst wil ik ff zeggen dat je altijd heerlijk draait. Maar ik heb een vraag. Ik hoop dat je tijd hebt om em te beantwoorden, zou je erg dankbaar zijn!!!!
Een tijdje geleden was er een een uitzending op TMF van de deejays in de Lexion, jij werd daar geinterviewd. Je weet vast wel wat ik bedoel. Voor jou draaide DJ Jochen, het gaat eigenlijk om hem, maar kan hem nergens bereiken of een site vinden. Maar goed hier gaat het om (je weet denk ik wel wat ik bedoel want je bent er al eerder over gemaild). DJ Jochen draaide een nummer met de male vocals "There Can Be....Only One" Het is een vette club-trance plaat met veel energy, qua style heeft ie iets weg van Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights.
Je bent hier al een keer eerder over gemaild. Ik weet dat het een promo is, maar zou je wat meer info over het nummer kunnen geven: Is ie door Jochen geproduceerd? wat is de titel? wanner wordt ie gereleased?
Ik zou je echt heel dankbaar zijn als je mij deze info kan geven!!! Als je dat niet kan, zou je mij misschien kunnen vertellen hoe ik in contact kan komen met Jochen? Ik ben een hele grote fan van de trance-scene in het algemeen, wil hier later ook iets in gaan doen, ben ook actief bezig. Verder wil ik je veel suc6 wensen voor in de toekomst!!!!
HOOP DAT JE ANTWOORD!!!!
Mail:
1. [email protected][/email]
2. [email][email protected]
THANX!!!!