Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ferry Corsten @ DV
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by tango

Tom harding? Je moet me niet verkeerd begrijpen, hij draait super vette platen enzo, en staat altijd mee te jumpen, maar mixen kan hij dus echt niet. Dat lijkt gewoon helemaal nergens op. Meerdere mensen die tom wel es live hebben gehoord (of een live set)?

grtz,
TNG

Tom Harding is dus echt wel klasse, zijn set op Impulz was megastrak en gewoon goed gemixed,

Old Post Jul-01-2001 10:21 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

TOM HARDING ??? dat is nu echt gewoon een partyfreak !!!

Old Post Jul-01-2001 14:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

HELEMAAL MEE EENS

TOM HARDING ROELT

en ferry corsten is ook vet!, als ik ochtends 8er de pc zit luister ik liever wat uplifting, om wakker te worden , enne middags een beetje harder en avonds beuken met mauro dat is mijn dagindeling als ik geen reet te doen heb

Old Post Jul-01-2001 14:26 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

Ferry corsten vond ik eerst echt altijd super goed....ik heb hem nu al een tijd niet meer gezien laatste keer was in de hemkade en dat was echt wel ouderwets ferry dus gewoon GOED....Ben erg benieuwd hoe ie op DV gaat draaien

JA tom harding is wel een partybeest...en ik heb van meerder mensen dat die dus echt niet kan mixen..zelf heb ik er geen verstand van dus...

Old Post Jul-01-2001 14:28  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

ik ochtends ferry corsten de beste maar als de avond nadert is tom ook wel aardig

Old Post Jul-01-2001 14:30 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000
Thumbs up Ferry Corsten

Ferry Corsten vond ik op Massive ietwat tegenvallen... in ieder geval de minste van de avond vond ik (Eindhovens DJ-team niet meegerekend..want die had ik gemist)... maar nu heb ik zijn Massive set... en vanaf Faithless is het echt een vette mix

Ik heb eens goed naar zijn mixen geluisterd die ik heb (stuk of 25)... en hij is echt een supergoede mixer.. echt een van de betere trance mixers die er rondlopen op deze aarde... altijd vloeiende overgangen en zelden een foutje

En Tom Harding ken ik niet goed.... nooit live gezien en ik heb ook geen sets van hem...

Maar in ieder geval de Line-up van Dancevalley is echt MASTER... welke Nederlandse TOP DJ komt er eigenlijk niet naar DanceValley ???.

Old Post Jul-01-2001 18:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Re: Ferry Corsten

quote:
Originally posted by moogwai

Maar in ieder geval de Line-up van Dancevalley is echt MASTER... welke Nederlandse TOP DJ komt er eigenlijk niet naar DanceValley ???.

Marco V

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-01-2001 20:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Maar Tom Harding is echt wel een TOPDJ!! Zoals hij vrijdag weer stond te draaien op HQ was echt MASTER!!!!

Old Post Jul-01-2001 20:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Aloha....

Hoe kom je aan de info dat Ferry de DV-cd gaat mixen?? Zou een goeie keus zijn, al was Lucien Foort ook ok geweest!

Staat in de flyer.. de hele line-up staat erin, dus in welke tent ze draaien en in welke volgorde..
Ferry draait ongeveer halverwege..

Old Post Jul-01-2001 20:53  Netherlands
Remy D
Oranje!!!!

Vind Montana heel vet draaien, hoorde hem op ML voor het eerst en het was echt strak.. Verder heb ik zijn cd Spage Age 5 grijs gedraait..

En natuurlijk zijn nummer Southcentral Linez is MASTER!!!!!!!!!!!

Old Post Jul-01-2001 20:54  Netherlands
Dwingo
RebelChild

Registered: Nov 2000

Montana schijnt een waanzinnig omhooggevallen kapsoneslijer te zijn (hij is trouwens NIET het broertje van Tiesto, wat ooit wel in die thread over aliassen stond). Een klasmaat van me heeft de spockmania site gemaakt en neemt regelmatig mixen op van dj's die in de spock draaien. Die dj's maken dan gewoon een exclusieve mix voor Spockmania.com . Mark Green heeft al meegewerkt, LeBlanc, Renegade en Cor Fijneman. Montana durft hij niet eens te vragen, omdat het zo'n enorme egocentrist is.
Persoonlijk hou ik daar niet zo van en al ZOU hij goed kunnen draaien, dan nog blijf ik respectloos tegenover dat figuur.

Old Post Jul-02-2001 13:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dwingo Click here to Send Dwingo a Private Message Visit Dwingo's homepage! Add Dwingo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Dwingo
Montana schijnt een waanzinnig omhooggevallen kapsoneslijer te zijn (hij is trouwens NIET het broertje van Tiesto, wat ooit wel in die thread over aliassen stond). Een klasmaat van me heeft de spockmania site gemaakt en neemt regelmatig mixen op van dj's die in de spock draaien. Die dj's maken dan gewoon een exclusieve mix voor Spockmania.com . Mark Green heeft al meegewerkt, LeBlanc, Renegade en Cor Fijneman. Montana durft hij niet eens te vragen, omdat het zo'n enorme egocentrist is.
Persoonlijk hou ik daar niet zo van en al ZOU hij goed kunnen draaien, dan nog blijf ik respectloos tegenover dat figuur.

HET SCHIJNT!!!! dus het hoeft niet waar te zijn...........

Old Post Jul-02-2001 13:33  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ferry Corsten @ DV
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha zen afterparty sample 2... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChris Liebing - "October" (Ben Sims Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:53.

Forum Rules: