Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Quel remix de Binary Finary - 1998/1999/2000 preferez vous?
Best Mix Of Binary Finary
You do not have permission to vote on this poll.
Original Binary Finary Mix 1 2.94%
Paul van Dyk Remix 9 26.47%
Matt Darey Remix 2 5.88%
Kay Cee Remix 1 2.94%
Gouryella Remix 9 26.47%
DJ JamX and De Leon's Dumonde Remix 8 23.53%
Ronski Speed Remix 3 8.82%
La Nuit Blanche Remix 1 2.94%
Total: 34 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

petit remontage de thread car j'ai enfin pu comparer pour voter et mon préféré est donc celui de Gouryella

Jme permet aussi de vous proposer la liste complete des remixes officiels (en zappant les radio edit) :

Binary Finary - 1998 (Binary Finary Mix) (5:25)
Binary Finary - 1998 (Dave Ralph's Fear & Loathing Mix) (10:40)
Binary Finary - 1998 (Matt Darey Remix) (9:30)
Binary Finary - 1998 (Paul Van Dyk Remix) (9:50)
Binary Finary - 1998 (Ronski Speed Remix) (10:23)
Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix) (7:05)
Binary Finary - 1999 (Kaycee Remix) (6:47)
Binary Finary - 1999 (Marc Et Claude's Answering Machine Mix) (7:34)
Binary Finary - 2000 (JamX & De Leon's DuMonde Millenium Remix) (8:46)
Binary Finary - 2000 (Original Mix) (8:31)

ces deux versions sont non officielles
Binary Finary - 2002 (Club Mix) (7:56) (nulle a chier)
Binary Finary - 2002 (La Nuit Blanche Remix) (10:33)

je vous ai mis les durées des pistes car sur certains label (dont les premieres editions sorties chez Positiva ) les remix sont plus ou moins edités, nottament ceux de Matt Darey, Paul Van Dyk et Kaycee

avis aux collectioneurs dont je fais partie, la chasse est ouverte, attrapez les tous

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jan-06-2004 10:30  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ZeD/N-Zone
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2002

Ronski Speed roulaise

Last Release : Ozone - Rock (NZK Remix)

Old Post Jan-06-2004 21:02  France
Click Here to See the Profile for ZeD/N-Zone Click here to Send ZeD/N-Zone a Private Message Visit ZeD/N-Zone's homepage! Add ZeD/N-Zone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

ceux de Gouryella et Dumonde sont mes préférés... si j'devais choisir... sur à dire. J'ai plus écouté le Dumonde j'crois.

Old Post Jan-06-2004 21:41  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

pareil pour moi, Gouryella & Dumonde Fan

Old Post Jan-06-2004 21:46  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
torontotrance
I hath returned

Registered: Apr 2001

Je sais pas 1998 (pvd mix) est le premier chanson de trance que j'ai ecoute en 1999 mais 2000 (dumonde mix) est le chanson que je souviens de Tiesto @ TE 2000. Il y a aussi 1999 (Gouryella Mix) alors je put pas decider. C'est difficile dans mon opinion

excuse moi pour les fautes de grammaire, c'est des annees que je pris les cours Francais dans l'ecole and je me souviens pas comment faire les accents grave et aigus sur mon keyboard.

Old Post Jan-06-2004 21:47  Canada
Click Here to See the Profile for torontotrance Click here to Send torontotrance a Private Message Add torontotrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by torontotrance
excuse moi pour les fautes de grammaire, c'est des annees que je pris les cours Francais dans l'ecole and je me souviens pas comment faire les accents grave et aigus sur mon keyboard.

pas de problèmes, on a deja vu pire. Et puis moi non plus je mets pas les accents

Old Post Jan-06-2004 21:48  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
torontotrance
I hath returned

Registered: Apr 2001

plus pire

13 annees de francais dans l'ecole

3 annees depuis high school

Old Post Jan-06-2004 21:57  Canada
Click Here to See the Profile for torontotrance Click here to Send torontotrance a Private Message Add torontotrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Osg.Viper
tranceaddict

Registered: Nov 2003

Gouryella Mix pour moi

et au passage bonne année a tous

Old Post Jan-07-2004 08:09  Switzerland
Click Here to See the Profile for Osg.Viper Click here to Send Osg.Viper a Private Message Visit Osg.Viper's homepage! Add Osg.Viper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Trancemaster2k
pas de problèmes, on a deja vu pire. Et puis moi non plus je mets pas les accents

Ya pas d'accent sur les claviers qwerty sauf si tu fais CONTROL + 102 ou 103 ou 104 pour taper un texte avec accent. Mais là il faut être fou

Old Post Jan-07-2004 08:56  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by choukri
Ya pas d'accent sur les claviers qwerty sauf si tu fais CONTROL + 102 ou 103 ou 104 pour taper un texte avec accent. Mais là il faut être fou

Pour qqn qui s'y connait pas en info..
je savais mm pas.

kaycee pour moi, enfin jles connais pas tous donc pas facile

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jan-07-2004 09:31  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by stanymi
kaycee pour moi, enfin jles connais pas tous donc pas facile

Il y a un "Double Vinyl Pack" avec 6 versions du 98 et 99 qui est sortie sur Positiva, je te le conseil à toi ainsi qu'aux autres si ce n'est déja fait.

Il en reste une paire ici!!

Old Post Jan-07-2004 11:02  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Il en reste une paire ici!!

ça veut dire quoi exactement "il en reste"...
ça veut qu'une fois qu'ils sont partis là, eh bien on peut plus jamais les retrouver ???!

EDIT: je crois que j'ai une autre question con dans le même genre

euh si j'ai bien compris là, en fait le titre n'a pas un nom fixe, il prend comme nom l'année à laquelle le(s) remix(es) en question a été fait ... ?

Genre:
Binary Finary - 1998 (Paul Van Dyk Remix) a été fait en 1998
Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix) a été fait en 1999
ou encore
Binary Finary - 2000 (JamX & De Leon's DuMonde Millenium Remix) a été fait en 2000 ???

Old Post Jan-07-2004 18:13  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Quel remix de Binary Finary - 1998/1999/2000 preferez vous?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp with ID, please! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRecyclopedia Eclectronica - "Earresistible (A1)" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:53.

Forum Rules: