Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Idea to reduce downloading
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by Tiger777
Ik vraag me bij deze af, wat doet riaa in godsnaam met al dat geld dat ze "innen"

- naar de hoeren
- mooie auto's rijden
- Armani, Gucci, Prada etc. kopen

Dat soort dingen

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Sep-14-2003 16:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

ik droom van ne wereld waarin ge gewoon ffkes nr de lokale cd-winkel moet gaan om de laatste van 'dj x' te kopen...
if only

btw, goed idee natuurlijk!!

-Glad

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Sep-14-2003 16:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mynameistrance
tranceaddict

Registered: Sep 2002

vind het ook een goed idee, heb al op bonzai geantwoord

well i think it's a great idea

but i still like to have a booklet too (i'm studying interior design so i need to have an eye for details ) so maybe they can come up with an optional standard front & back (in quality paper) for those, where you can write down your chosen tracks...
and a nice bonzai cd-print to make it all look like a real bonzai compilation...

(off course those should be an extra cost)

Old Post Sep-14-2003 16:49  Belgium
Click Here to See the Profile for mynameistrance Click here to Send mynameistrance a Private Message Add mynameistrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

Voort zelfde geld kunnen ze toch even goed deftige single cdkes beginnen uitbrengen, tesamen met het vinyl dat er nu al is. Tot maximum 4 tracks ofzo op een cd'ke branden voor nen euro of 5 (eigenlijk gewoon de mini versie van vinyl). Het is goedkoper dan vinyl (zowel voor hen als voor de klant) en ge kiest nogaltijd meer uw eigen voorkeursplaten.

Old Post Sep-14-2003 16:52 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Djeebie
- naar de hoeren

Hoeren? Ik dacht dat RIAA een stel oude venten waren die het verschil niet zien tss een vrouw en een cactus

En Tor zijn idee is niet slecht, maar zoals als Be[Fusion] al zei, begin gewoon terug singel en/of maxi cd's uit te brengen. Hier in België zijn die gewoon verdwenen. Waar vroeger Maxi's lagen liggen nu singels van de zoveelste RnB Gangsta Babyboy Band met Girl Power (met dan buiten het origineel en de radio edit miss nog een K3 of M-Kids vs Big n Betsy Scheetjes Remix)

Ik ben ook die compilaties met 2 nieuw en 10 gerecycleerde nummers kots beu en nu het oftwel van die 25-32 track schijven zijn of van de 12-15 track gemixed CD's zijn moet ik ze nog minder hebben.

a) Ik wil full-albums
b) Ik wil Maxi
c) Ik ben niemand en mag zoveel zagen als ik wil, veel gebeuren zal er toch ni

Old Post Sep-14-2003 21:33  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Voort zelfde geld kunnen ze toch even goed deftige single cdkes beginnen uitbrengen, tesamen met het vinyl dat er nu al is. Tot maximum 4 tracks ofzo op een cd'ke branden voor nen euro of 5 (eigenlijk gewoon de mini versie van vinyl). Het is goedkoper dan vinyl (zowel voor hen als voor de klant) en ge kiest nogaltijd meer uw eigen voorkeursplaten.

bonzai loopt dan wel het risico van een bepaalde plaat te veel singles uit te brengen, en op die manier weer wat geld te verliezen.. het probleem van 'wat wil de klant nu eigenlijk?' komt dan weer boven, terwijl bij een systeem als in mijn voorstel bonzai niet moet gokken maar gewoon ziet wat de noden van de klant zijn en de cd's volgens die noden schrijft..

Old Post Sep-15-2003 08:34  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

Mja ok op vlak van de cd's zelf hebt ge groot gelijk zenne, da lijkt mij eenvoudig te doen. Maar wat met de hoesjes en zo van die dingen? Noem het debiel of weet ik veel wa ma ik heb ook graag een originele hoes van een plaat die ik koop... al was het maar om ze uit elkaar te kunnen houden in uw cd/platenkoffer(s). En als ge dan zegt 'print die dan gewoon af' en dan nog es een labeltje op de cd drukken (wat op zich te doen is), dan komt ge weer duurder uit

Old Post Sep-15-2003 14:09 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister_Michel
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2002

Lijkt op zich een leuk idee, maar het is realistisch bekeken vrij onmogelijk. Mensen willen nu al geen 15 € geven aan een cd. Laat staan 15 € + verzendingskosten en + extra kosten.

Mhuhahahahahaha !!!!

Old Post Sep-15-2003 14:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Mister_Michel Click here to Send Mister_Michel a Private Message Add Mister_Michel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Idea to reduce downloading
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMR.C - I Love Techno 2003 DVD [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Funk - "Run" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:47.

Forum Rules: