|
| quote: | Originally posted by Gloomy
Ik denk als je echt de kosten wilt laag houden, dat Dj's zoals Mauro of Tiesto moeilijk haalbaar zijn. Maar nu er toch een aantal goeie DJ's hier op de forums aanwezig zijn, dan is dat probleem toch opgelost? Weeral een kans om hen te bewijzen. Als er hier al DJ's zijn zoals DjDawn die zo maar eventjes op de Love Parade draaien, wat is dan het probleem? Ik ken persoonlijk een DJ die dit weekend op HouseTorhout draaide (en zo maar eventjes een leuke babbel had met Tiesto), dus die zou ik ook wel eventjes mooi kunnen praten. Ja zelfs als Vlaming ben ik enthousiast over zo'n idee . Maar ok ja, dit vraagt erg veel werk. En bovendien zijn er hier waarschijnlijk weinig die echt veel ervaring hebben met het organiseren van feesten, dus ja, praktisch is het onbegonnen werk...spijtig dan nog wel. |
ik vind dat jullie hier allemaal een beetje naïef tegenaan kijken...kijk..dat je op een feest draait met grote namen, of op de loveparade, dat stelt in feite helemaal niet zoveel voor...zoals de loveparade: je huurt een truck, en je draait op de loveparade (bij wijze van spreken)..er gaat ook elk jaar een truck vanuit Leeuwarden, maar reken maar niet dat daar beroemde of aankomend beroemde dj's op draaien..gewoon en stelletje amateurs...
...en jij denkt dat het feest goed wordt met alleen onbekende namen? dan zul je toch echt geld toe moten geven om de tent een beetje vol te krijgen..een grote naam boek je in eerste instantie op de winst die je ermee kunt maken, en in 2e instantie om z'n/haar mixingskillz....anders was mijn vriend nu ook al beroemd geweest, want die draait toch een stuk beter en innovatiever dan het gros wat nu aan de nederlandse top staat...
Anywayz..ik ga m'n feestje toch geven en BOEIE dat jullie niet willen komen omdat het zo ver is...alsof ik naar brabant kom als het maar tot 3 uur duurt...dus jullie zien maar wat voor feest het wordt, dat van mij is gericht op Partypeoples....en niet op TA's die niet te ver willen reizen 
damn..ik ben 2 x naar het Ruhrgebied geweest om te feesten....dan is Leeuwarden nog om de hoek voor jullie