Ik heb ook liever BassD & King Matthew dan Promo...
Trouwens original check je PMs eens...
Nov-20-2003 17:28
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by Original
...Promo komt toch maar niet, hij vond 45 minuten te kort.
Nu komen Bass D & King Matthew ff langs voor een early Hardcore setje,
ik ben benieuwd...
[Bron: Q-Dance]
Ook vraag ik me af hoeveel aardbevingen er gemeld gaan worden door de buurtbewoners van het gelderdome. (Kwamen al veel klachten binnen bij TiC, en toen moesten ze een paar boxen uitzetten geloof ik).
promo kwam ook vooral niet omdat q-dance dacht dat ie te hard ging draaien en daarom hadden ze hem ingekort naar 45 min
___________________
.
Nov-20-2003 18:02
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
wel cool dat promo het zelf op Pf poste
sebas rulez
___________________
Ga eens dood!
Nov-20-2003 19:56
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Ha, ik hoorde dat een of ander niet nader te noemen persoon die veel op mIRC zit hem de hele huid had volgescholden via PF omdattie niet kwam.
Kansloos
___________________
"Life is all about choices & respect"
Nov-20-2003 20:07
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
Location: Netherlands
ik ben het helemaal met sebastiaan heen worship the harder styles en dan bang zijn dat ie te hard draait!
stampuh!
___________________
.
Nov-20-2003 20:15
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ha, ik hoorde dat een of ander niet nader te noemen persoon die veel op mIRC zit hem de hele huid had volgescholden via PF omdattie niet kwam.
Kansloos
geen idee, had hem volgens de regels overgens wel moeten verbannen omdat het niet toegestaan is een 2de account aan te maken alleen om een topic te openen.
maarja kan ook wel begrijpen dat hij het niet wou posten met zijn eigen account!
op ID$T radio hadden ze het overgens gisteren nog over de discussie de er op flok was nav het niet komen van promo op qlimax
wel cool dat ze het zelfs op de radio hebben over de discussie die er op flok gevoerd word
en zie dit: KLIK
let op de bron
___________________
Ga eens dood!
Nov-20-2003 21:17
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by franzelare
geen idee, had hem volgens de regels overgens wel moeten verbannen omdat het niet toegestaan is een 2de account aan te maken alleen om een topic te openen.
maarja kan ook wel begrijpen dat hij het niet wou posten met zijn eigen account!
op ID$T radio hadden ze het overgens gisteren nog over de discussie de er op flok was nav het niet komen van promo op qlimax
wel cool dat ze het zelfs op de radio hebben over de discussie die er op flok gevoerd word
en zie dit: KLIK
let op de bron
Ha, wel cool die bron
___________________
"Life is all about choices & respect"
Nov-20-2003 22:35
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik heb er dik zin in vanavond!!!!
Nov-22-2003 13:36
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
quote:
Originally posted by arj1o1
ik ben het helemaal met sebastiaan heen worship the harder styles en dan bang zijn dat ie te hard draait!
Originally posted by Asperge
hahaha die is lachen!!!
dit is pooley van het belgish forum overigens
___________________
.
Nov-22-2003 13:51
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by arj1o1
dit is pooley van het belgish forum overigens
Zou willen dat ik zo kon hakken
Weet je , daarom moeten al die lui zich helemaal vertieft slikken aan de pillen. Dit is namelijk toch NOOIT een hele avond vol te houden! Besides, je wordt er duizelig van
___________________
"Life is all about choices & respect"
Nov-22-2003 20:36
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zou willen dat ik zo kon hakken
Weet je , daarom moeten al die lui zich helemaal vertieft slikken aan de pillen. Dit is namelijk toch NOOIT een hele avond vol te houden! Besides, je wordt er duizelig van
ga maar eens de hele avond bij de party animals live optreden staaaan w000t dat was nog eens vet
maarja was wel helemaal kapot op het einde van de avond