Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Miss Proximus LOLOLOLOL @ Glanis haha betor (lekker zinloze reply..maar Blik is toch weg haha)
Pas maar uit. Dalijk gaat Lex je flamen voor je onzinnig gepost. Een wederflame... hehe.
Heeft hij meteen een post meer, dus die kans zal hij vast grijpen.
Jul-03-2001 17:24
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Is gebeurt
ennuh
voor de liefhebbers post ik die frank de boer email bericht maar ff die ik had ingesproken
Greetz,
Glaniskanis
ik wil ff niet lullig doen of zo, maar ik vind het nou niet echt op frank de boer lijken mijn neven kunnen het veel mooier, die houden echt gespreken zo met elkaar als frank en ronald de boer
Jul-03-2001 18:32
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by basvh
ik wil ff niet lullig doen of zo, maar ik vind het nou niet echt op frank de boer lijken mijn neven kunnen het veel mooier, die houden echt gespreken zo met elkaar als frank en ronald de boer
Dat kan ik ook met een vriend van me
Maar ik vind het er wel redelijk op lijken hoor, laat hun eens ff wat inspreken kan ik ook eens lachen
Originally posted by Glaniskanis ennuh het is gesprekken ipv gespreken
haha...toch nog ff een steek onder de gordel
Jul-03-2001 19:10
WNxHunter
tranceaddict
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Glaniskanis ennuh het is gesprekken ipv gespreken
wow keep it up, ik had 3 voor me nederlands op me eindrapport, misschien kunnen jullie me nog wel echt helpen ook!
doet me er aan denken, L.S., is toch een bestaande aanhef voor een brief of ben ik echt gek geworden?
Jul-03-2001 19:13
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by basvh