rebel9 va e problemet? om du inte gillar det hela så ere väl bättre att du bara håller dina åsikter för dig själv eller?
fanns ju inget som visade direkt på att det va ett skämt men om du säger det så
Kul ide'! Kommer säkert att tune'a in om jag inte glömmer bort det. quote:Originally posted by Vizay fanns ju inget som visade direkt på att det va ett skämt Jo, Aquagen - Phat Bass!
Hehe vi kommer att göra erklam lite här och där så ni får in det i huvudet
quote:Originally posted by robstar Jo, Aquagen - Phat Bass! exakt... hehehehehe *tar ner tavlan ovanför sängen för att ta ur mitt signerade ex av aquagen - phatt bass ur inramningen och lyssna på*
___________________ Daniel
weii bara några timmar kvar nu se till å int emissa, perfekt till förfesten, perfekt om ni bara sitter hemma å har tråkigt
Coolt!! Kommer lyssna så mkt jag hinner..
hehe... fan vilken bra timing..... det börjar kl 5 och precis då så åker jag till mamma... som iiinte har internet tyvärr, så jag missar hela skiten
Vi har lite folk som ska rippa allt och sen ska vi alla ge ut playlists! så ni har iaf massa låt listor att glo på
Nu är vi igång! 16:00 till 17:00 så äre Nu-NRG sen sätter våran frösta DJ igång vid 17:00! alla playlsits läggs upp på http://w1.873.telia.com/~u87311818/playlists.txt Läggs upp efter när DJän är klar! Enjoy