Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > DN kan dra åt helvete
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

jag såg det bara som ironi, skit i vad han skriver.

Old Post Sep-19-2003 18:29  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

det e kanske för att jag förstår det inte riktigt men jag ser inget som är verkligen fel med den där artikelen.. han är ju inte positivt men borde man vara? det finns ju olika människor.

Old Post Sep-19-2003 19:51  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Även om det nu var ironiskt skrivet så var det dumt. DN på Stan är så vitt jag vet en bilaga i DN som ska informera om vad som händer "på stan" den närmaste framtiden. Den ska inte recensera vad som än inte har varit.

Ok, om han hade varit där (även om det nu är helt omöjligt om han nu inte kan resa i tiden) och inte gillat det så hade det varit en annan sak. Då hade han kunnat skriva vad fan som helst.

Men som det är nu så tycker jag det är omoget skrivet. Speciellt om man läser några andra artiklar han skrivit på samma sida där han lovprisar olika Hip Hop och Jazz klubbar.

Det verkar också som att han kritiserar DJ's i allmänhet. Är det inga DJ's på hip hop klubbar? Eller spelar de bara "Outcasts nya CD" (som jag för övrigt själv tycker är rätt nice) på repeat.

Nej, sånt här tycker jag är trist att läsa. Hoppas att hans chef kommer underfund med detta och ger honom ett annat jobb. Som att t.ex sortera toalettpapper efter färg och tjocklek?

Old Post Sep-19-2003 20:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

Registered: Aug 2003

Hmm ibland förstår jag mig inte på hur tidningarna tänker..
Tycker det vore bättre om de fick fast på två frivilliga som skrev istället. En som tyckte det var bra.. en annan som tyckte det var dåligt.. Och på det sättet kan man själv skapa sig en personlig åsikt.. så gott man kan.. när man inte vart där

Och att skicka ut en som inte ens är intresserad, till ett ställe.. att rescenssera.. Det är helt sjukt..
Som att ha en "Extremt-Leksands-Älskande-sportkommentator" när Leksand och Frölunda har hockeymatcher... Som inte ser hur bra frölunda egentligen spelar.. eftersom de bara prisar Leksand hela tiden.. hur många självmål de än gör
Aja.. lite långsökt, men min poäng kanske ändå gick fram?

Och mjo, jag kommer från dalarna och jag vill inte uttrycka min åsikt om vilket hockeylag jag håller på

Jag tycker som såhär:

Till tidningarna: Låt folk få vidga sina vyer lite.. låt de få höra att det faktiskt finns mer musik än Brittan o Justin att lyssna på.. Låt de få höra att det finns folk som uppskattar annat.. utan att referera till oss som knarkare-utan-framtid och neonklädda-spöken som lyssnar på "dunkande djävulsmusik"..

Och måste bara få kommentera Gate 42
"Hoppas att hans chef kommer underfund med detta och ger honom ett annat jobb. Som att t.ex sortera toalettpapper efter färg och tjocklek?"

Motfråga: menar du använt papper då eller? *lol*

Old Post Sep-19-2003 21:27  Sweden
Click Here to See the Profile for teski Click here to Send teski a Private Message Visit teski's homepage! Add teski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by teski Och måste bara få kommentera Gate 42
"Hoppas att hans chef kommer underfund med detta och ger honom ett annat jobb. Som att t.ex sortera toalettpapper efter färg och tjocklek?"

Ha ha ha Skönt svar... för annars är väl allt papper vitt eller ? Lite brun färg gör susen så får lille Kristoffer Poppius å göra på lagret

Old Post Sep-19-2003 22:54  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

quote:
Originally posted by teski

Och måste bara få kommentera Gate 42

Haha, jo precis det kanske vore ännu bättre

Old Post Sep-20-2003 09:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha ha Skönt svar... för annars är väl allt papper vitt eller ? Lite brun färg gör susen så får lille Kristoffer Poppius å göra på lagret

förstod direkt när jag läste skämtet att det skulle falla dig och din bajshumor i smaken.

Old Post Sep-20-2003 09:53 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

se det så här:
Skulle en snubbe som gillar elektronisk musik skriva något som här om något stort hårdrocks arangemang så skulle de bli ett JÄVLA liv!

KESO!

Old Post Sep-20-2003 16:16  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

quote:
Originally posted by Powell
se det så här:
Skulle en snubbe som gillar elektronisk musik skriva något som här om något stort hårdrocks arangemang så skulle de bli ett JÄVLA liv!

Det beror ju på hur personen i fråga är funtad. Själv skulle jag inte skriva illa om hård rock bara för att jag råkar föredra trance musik. Finns liksom ingen mening. I alla fall inte om jag inte ska skriva en personlig recension vilket DN på stan inte är.

Old Post Sep-20-2003 16:43  Sweden
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Herre min jesus vilken idiot..Man saknar ord..

Old Post Sep-20-2003 21:52  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nekholm
nekholm

Registered: Jan 2001

Meh. Vad menas med "uppvisningsonani-set"? Låter lite suspekt tycker jag.. Dedär med onani och allt..

Old Post Sep-21-2003 14:39  Finland
Click Here to See the Profile for nekholm Click here to Send nekholm a Private Message Visit nekholm's homepage! Add nekholm to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Grymt rolig artikel...

One of the few ones left

Old Post Sep-21-2003 15:27  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > DN kan dra åt helvete
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackShoegaze electro/alternative [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMacMark - Footmassage (E-Craig's Filthy Footmassage Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:55.

Forum Rules: