|
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik had de zich al wel langer, maar nog niet eerder gebruikt.
En over die pillen...Ik krijg misschien een probleem met DV. Al mijn gebruikelijke leveranciers zitten ergens in het zonnige zuiden. Dus ik kan de komende weken weer opzoek naar wat anders (K U T). Maar dat loopt wel los (hoop ik!!). |
Owww klote
Iedereen:
Inzamel-Actie voor Zebra's Voor Petrus
   
Hij heeft ze nodig
PM Petrus voor de details 
Greetz,
Glaniskanis
[edit]
Dit is btw de slogan voor de actie
Zebra's!!! DE Ik-Hou-Mijn-Tanden-14-Uur-Op-Elkaar-Pillen
[/edit]
___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG 
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]
|