Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Old and Upcoming DJ's? (Kwaliteitsthread)
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Roland van Gelderen is toch gewoon Kid Vicious?

ja Alleen Tim noemt hem gewoon dus nog Kid Vicious

Old Post Sep-24-2003 16:52 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by total woot
LOL! sorry je hebt gelijk

(ben benieuwd hoe dat zou klinken....)
[EDIT]

wat zegt de Van Dale hierover?

du·et (het ~, ~ten)
1 muziekstuk voor twee stemmen of instrumenten => duo

eigenlijk is t dan dus n dubbel duet

[/EDIT]

een dubbelduet zou het reinste onzin zijn! het zou impliceren dat er 4 dj's aanwezig zouden zijn, hetgeen niet juist is. daarentegen zouden 4 turntables wel als dubbelduet kunnen worden aangezien, maar dit wordt weer teniet gedaan omdat men uiteindelijk een enkele bron uit de geluidsdragers hoort komen. ondergetekende is van mening dat meneer total woot niet kwaliteitsbewust bezig is....

Last edited by Switch on Sep-24-2003 at 16:59

Old Post Sep-24-2003 16:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

christian wunsch
regis
rumenige
loktibrada
makaton
reeko
paul damage
max duley
inigo kennedy
terence fixmer
takaaki itoh
shufflemaster
neil landstrumm
exium
anthony rother
oliver ho
65d mavericks
damon wild
magda
echoplex
archae & grovskopa
t.raumschmierre

allemaal top producers/djs die al een tijdje meegaan.. maar (nog) niet doorgebroken zijn in NL. zal voor de meeste namen ook wel zo blijven denk ik.. ?!

Old Post Sep-24-2003 17:01  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Optimus
ja Alleen Tim noemt hem gewoon dus nog Kid Vicious

Ik lees nu 5 berichten in dit topic waarin wordt gesproken dat Tim, die knakker Kid Visious noemd.....dat is dus heel inrelevant.
Het gaat er toch om wie ik bedoel, niet dat ik die knakker zo noem en of het zo lachwekkend is dat ik hem Kid Visious noem...phoephoe

Old Post Sep-24-2003 17:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex
Dj Teagle:
Let op deze jongen! Trance van de bovenste plank gemixed tot een heerlijk geheel, waar je lekker in blijft zweven tot het geluid wordt uitgezet

moet die nog wel leren, je moet namelijk door blijven zweven, lang nadat de muziek is uitgezet

Old Post Sep-24-2003 17:05 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Harry Lemon (8)
Draait al sinds eeuwen mee toen nog als DJ Funkateer meer in de hip hop trent (veel Rotterdamse (en regio in Harry's geval ) DJ's zaten dik in de hiphop toen, men neme een Ferry Corsten bv). Iedereen kent z'n producties wel zijn eigen onderscheidende 'Inner Sanctuary'-sound. Niet dat allerjezus diepe graftombe muziek, maar zoals zijn vorige DJ naam ook al zegt, gewoon lekkere funky stevige progressive. Mijn topper van zijn producties blijft toch wel Pressure. Waarom nou in dit lijstje? Nou je hoort of ziet hem vrij weinig op een lineup staan, beetje media aandacht gehad via ASOT en nu geilt iedereen op hem (Origine - Sanctuary)

Jay Samuel
Held en god van de easy techno, ben steeds meer en meer BasicBeats techno & EC Records techno + artiesten aan het waarderen. Gewoon die sound van vroegah, echt ubergeil gewoon. Jay Samuel is gewoon beter en minder arrogant dan Michel de Hey. Jay's sound is techno voor gevorderden en niet dat domme schranz gebeuk. Het is geen progressive en ook weer geen techno te noemen. Het zit er gewoon tussenin met het beste van beide

Berry van Gardingen
Samen met Mikio van Dommelen vormen zij het duo Coming Soon. Zwaar relaxte producties op EC Records, tesamen met helden als Secret Cinema, Litheron, Grooveyard en noem ze maar op. Eigenlijk zelfde verhaal als van Jay. Alleen is Berry wat meer aanwezig op diverse line-ups

Jack de Marseille
Niet alles wat Frans is, is per definitie slecht of gay Gewoon supersterke groove platen tot best wel flinke techno aan toe. Regelmatig te vinden in ons kleine drugparadijsje wat we Nederland noemen met namen als Funk D'Void en Ken Ishii. Deze Fransoos mag best wel in 1 adem met Laurent Garnier genoemt worden als het gaat om techno.

Emjay
Mja, de ene keer draait hij trance, de andere weer Cross house, dan weer progressive, dan weer richting techno. Zit ook al behoorlijk lang in het vak als ik me niet vergis. Leuke veelzijdige platenkeuze en schaamt zich niet als hij eens een wat oudere track gebruikt wat het altijd goed heeft gedaan. Het beste van toen gemixt met het beste van nu. Hij toont altijd veel lef en zn productie Tranceatlantic op Perfecto was ook niet verkeerd.

Jaimy Anderson
Weer zo een iemand die buiten onze landsgrenzen het erg goed doet. Zijn Nite-Life compilatie zit nog altijd vast in me speellijst. Ook een beetje als Emjay van alles wat, moeilijk om hem in een hokkie te stoppen, alle namen die in deze lijst voorkomen kan je eigenlijk niet in 1 hokkie stoppen. DIE SOUND MOET JE NIET HOREN DIE MOET JE VOELEN!!

Rui da Silva
'Touch me' kent iedereen zo opdreunen, deed het goed op ISOS2. Essential mix van deze gast helemaal perfect. Alle livemixes van deze maffe Portugees gewoon helemaal naadje vet gedaan. Helaas nog niet live gezien, volgens mij is hij hier in Nederland ook nog nooit geweest? Productie & Remix skills zijn subliem te noemen.

Satoshi Tommiie
Allerjezus lastige achternaam, maar net als de man hierboven kan iedereen denk ik zo wel 'Love In Traffic' mee gillen. Ook weer eens iets positiefs te melden uit New York dus, naast instortende torens en beurzen ook instortende dansvloeren als Satoshi bezig is.

Kan nog wel een langere lijst maken, meer deze namen kwamen het eerst in me op. Gasten die je nog toe kan voegen zijn Parks & Wilson (Tilt), Nick Muir (1/2 van Way Out West), Jaimy (Kenneth D.), San, Saeed & Palash, Matthew Dekay, Johan Cyber, Mara (superstrakke Nova626 mix gemaakt), etc etc etc. De hierboven genoemde namen diffinieren wel zo'n beetje heel goed mijn muzikale voorkeur.

Last edited by Chicane on Sep-24-2003 at 18:08

Old Post Sep-24-2003 17:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Switch
een dubbelduet zou het reinste onzin zijn! het zou impliceren dat er 4 dj's aanwezig zouden zijn, hetgeen niet juist is. daarentegen zouden 4 turntables wel als dubbelduet kunnen worden aangezien, maar dit wordt weer teniet gedaan omdat men uiteindelijk een enkele bron uit de geluidsdragers hoort komen. ondergetekende is van mening dat meneer total woot niet kwaliteitsbewust bezig is....

ONZIN!

een dubbelduet zou alleen impliceren dat er 2 maal een muziekstuk voor 2 instrumenten ten gehore zou worden gebracht, en dat is gewoon zo (het woord duet geeft niet aan hoeveel personen die instrumenten bespelen). Daarnaast wordt dit in het geheel niet teniet gedaan door het feit dat het geluid uit slechts 1 geluidsdrager zal komen, simpelweg omdat je niet die ene uiteindelijke versterker hoort, maar de BOXEN (en mag hopen dat er meer dan 1 is ).

Snap je t nu eindelijk?

Grtz
WT

Old Post Sep-24-2003 17:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Chicane
knip

Bedoel je Jamie Anderson (die weleens in de Off_Corso draait) of is dat weer iemand anders? En Rui Da Silva was dit jaar op 2 Days of Kaos

Old Post Sep-24-2003 17:15 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by total woot
ONZIN!

een dubbelduet zou alleen impliceren dat er 2 maal een muziekstuk voor 2 instrumenten ten gehore zou worden gebracht, en dat is gewoon zo (het woord duet geeft niet aan hoeveel personen die instrumenten bespelen). Daarnaast wordt dit in het geheel niet teniet gedaan door het feit dat het geluid uit slechts 1 geluidsdrager zal komen, simpelweg omdat je niet die ene uiteindelijke versterker hoort, maar de BOXEN (en mag hopen dat er meer dan 1 is ).

Snap je t nu eindelijk?

Grtz
WT

ondergetekende twijfelt toch echt aan de integriteit en kwaliteit van de heer total woot
misschien zou de heer gebaat zijn een opleiding te volgen voor LBO kwaliteitsbewustzijnsgehalteverhoging voor newbies

Old Post Sep-24-2003 17:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:

Jay Samuel
Held en god van de easy techno, ben steeds meer en meer BasicBeats techno & EC Records techno + artiesten aan het waarderen. Gewoon die sound van vroegah, echt ubergeil gewoon. Jay Samuel is gewoon beter en minder arrogant dan Michel de Hey. Jay's sound is techno voor gevorderden en niet dat domme schranz gebeuk. Het is geen progressive en ook weer geen techno te noemen. Het zit er gewoon tussenin met het beste van beide

vind je die echt goed??
ik heb hem al een paar keer horen draaien maar hij blijft me telkens weer verbazen. hoe iemand toch in staat is om zulke zouteloze en oersaaie sets neer te zetten!

Old Post Sep-24-2003 17:26  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

quote:
Niet alles wat Frans is, is per definitie slecht of gay

Zeker niet nee! Check het franse label Goodlife: http://www.goodlife-ozone.com/frameset.html. Vette franse (electro) techno. Vooral Kiko vind ik onwijs goed, maar Oxia en The Hacker doen ook leuk mee.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Sep-24-2003 17:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Optimus
Bedoel je Jamie Anderson (die weleens in de Off_Corso draait) of is dat weer iemand anders? En Rui Da Silva was dit jaar op 2 Days of Kaos

Dezelfde Hij was aantal weken terug nog op ID&T te horen.

Old Post Sep-24-2003 17:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Old and Upcoming DJ's? (Kwaliteitsthread)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Favorite 3 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoloko – Indigo (Robbie Rivera's Dark Mix) [Echo] [ECSY 104] [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:55.

Forum Rules: