Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > melhor musica dentre 3 opções
Qual a melhor?
You do not have permission to vote on this poll.
Beam & Yanou - Rainbow Of Mine (Kay Cee Remix) 0 0%
DJ Tiesto - Sparkles (Transa Remix) 5 62.50%
William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten Mix) 3 37.50%
Total: 8 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Martinez
still here



Registered: Feb 2003
Location: far away from the boss

agenda - heaven (lange remix) e pvd - angel, nao sei se são dos anos 90 mas são véias e rlz d+
agora o darklord lembrou de uma peça rara: binary finary - 1999 (gouryella rmx) pirante d+


___________________
empty

Old Post Sep-30-2003 22:12 
Click Here to See the Profile for Martinez Click here to Send Martinez a Private Message Add Martinez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...



Registered: Jun 2002
Location: São Paulo - Brazil

Olha oq tocou aqui na radio de sampa e me fez chorar...

System f - out of blue
Gouryella-Gouryella
Groovezone - Eisbaer
Solar Stone - 7 cities

Fora as outras q uns djs tocavam...epoca boa agora é so lixeira!!!Antigamente o pessu q fazia a programaçao era uns djs q curtiam trance mas agora ja era!!e esses djs alguns pra continuar vivendo tiveram q se render ao dance cheesy nogento...algumas veses vejo esses djs tocando musica ate q legal no meio dos sets nogentos de dance...como disse meu amigo alguem tem q fazer o trabalho sujo da "converçao"


___________________
Dunno what to put here.

Old Post Oct-01-2003 19:08  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mvt
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2003
Location: Belo Horizonte , Brasil

concordo 100% psycho , antigamente a transamaerica daqui de bh tinha varios programas do caralho inclusive o da ministry of sound q era o melhor d todos , hoje a transamerica foi vendida e só toca a porra do axe .e hoje nos temos q aguentar aquela bosta do planeta dj da jovem pan q é o pior programa q eu já ouvi, e com isso os bons djs simplismente somen da cena nacional , porque o q da dinheiro é tocar essas porcarias das radios.

Mvt

Old Post Oct-01-2003 19:27  Brazil
Click Here to See the Profile for mvt Click here to Send mvt a Private Message Add mvt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BRAZUKA
Oldschool Trance Lover!!!



Registered: Sep 2003
Location: Maceió, BRAZIL

aff...
um dia desses tinha um dj tocando aki em um clube q fika bem perto da minha casa (sempre q tem festa lah dah pra eskutar aki) e depois d +ou- 60min d puro cheese o kra jogou um pagode ...
vei eu tava ateh curtindo mesmo sendo cheese devido a galera q tava agitando, mas depois q o kra colokou pagode e em seguida passou pro axe music eu morri...

naum consegui dormir bem nakela noite...tive pesadelos horriveis, as musicas naum saiam da cabeça


___________________
...

Old Post Oct-02-2003 23:36  Brazil
Click Here to See the Profile for BRAZUKA Click here to Send BRAZUKA a Private Message Add BRAZUKA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Martinez
still here



Registered: Feb 2003
Location: far away from the boss

ehheehhehehe axe e pagode


___________________
empty

Old Post Oct-03-2003 10:55 
Click Here to See the Profile for Martinez Click here to Send Martinez a Private Message Add Martinez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...



Registered: Jun 2002
Location: São Paulo - Brazil

bom a gente vive no brasil ne...


___________________
Dunno what to put here.

Old Post Oct-03-2003 19:47  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BRAZUKA
Oldschool Trance Lover!!!



Registered: Sep 2003
Location: Maceió, BRAZIL

quote:
Originally posted by Psychonoise
bom a gente vive no brasil ne...



isso eh verdade, mas foi horrivel...


___________________
...

Old Post Oct-03-2003 22:15  Brazil
Click Here to See the Profile for BRAZUKA Click here to Send BRAZUKA a Private Message Add BRAZUKA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > melhor musica dentre 3 opções
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune w/ piano melody [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMonika Kruse - "Wavez" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:36.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!