Originally posted by Glorie
jag säger bara : weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
förfest hos mig LÄTTT
kommer såklart om jag hinner fixa pengar tills dess
___________________
Daniel
Sep-28-2003 22:25
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Hardstyle\Hardtrance är juh tuvärr inte min grej...såg Tracid på¨Mysteryland och det föll mig inte riktigt i smaken. Grym DJ dock... jag har hört lite om dom eventuella andra namnen som ska lira på denna fest och dessa lockar lite mer, har själv tipsat om en av dom Men jag förmodar att inget är bokat so im keeping my mouth shut!
___________________
Sep-28-2003 22:29
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
quote:
Originally posted by mindshooter
Hardstyle\Hardtrance är juh tuvärr inte min grej...
Shit, lirar Tracid hardstyle? Det här kan bli grrrrymt!
Undrar vilka dom andra är?
Sep-28-2003 22:49
Connector
We are connected!
Registered: Nov 2001
Location: Never Ever Land
Kul att det kommer en bra ( ) dj till Sverige för en gångs skull. Är lätt där. Hoppas han kör riktigt fet hardstyle då
Kai Tracid är väl inte riktigt min stil heller, men det är ju alltid trevligt med fester av denna typen
Får väl se vad biljetterna kommer å kosta.. Om inte annat är det ju alltid kul å träffa lite folk
Sep-29-2003 06:32
chjo
Shiva Trancer
Registered: May 2003
Location:
Kai Tracid är ju grym.. trodde inte så mkt på honom heller tills jag hörde hans set från Rosmontagsrave (stavas??) i år..
Jag lär komma till Linköping om jag har möjlighet
___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery
Sep-29-2003 06:50
Sand Leaper
Tension hunter
Registered: Jul 2001
Location: Oslo, Norway
Kai spiller IKKE hardstyle,kun hardtrance og techno. Grunnen til at han hater hardstyle er at han synes at hardstyle produsentene nå om dagen har stjålet fra soundet han etablerte med Tracid Traxxx og lagd noe langt mer kommerst og billig av det. Det er også grunnen til at TTX ikke ga ut noe musikk på en lang stund og først nå kommer ut med noe nytt, pluss at det som kommer ut nå høres langt mer ut som techno enn det hardtrance/acidtrance soundet TTX hadde før.
Men fett blir dette uansett. Kai vet hvordan han skal skape hardstlående sett med både techno og hardtrance, og jeg utfordrer alle som skal dit til å stå stille når han hamrer Hennes & Cold - The 2nd Trip (DJ Scot Project Remix)
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
!!!
Alla TA's får komma till mig innan om de vill. Det går bra Kan vara skönt att ha nånstans att träffas innan, piffa etc
FAST, man kommer ju vilja gå dit rätt tidigt.. inte för tidigt såklart.., men ja... ni fattar. Bättre musik där, än hos mig hehe
___________________
Tom Cloud - Told You So
Sep-29-2003 11:23
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Stockholm
Troligen 18+?
Sep-29-2003 13:00
MojjMojj
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Stockholm, right about here.
kul JUL! kul att vara född 15 jan då, ¨har inte haft ett speciellt sug för att fylla 18, men nu har jag fått det... Fan vad mnkt skit man missa det här året, mår piss ajja får parta på desto mer nästa år Dock skulle jag gärna vilja se Kai Tracid, speciellt om Derb skulle komma med, gillar deras remixar på varandras tracks
Kai Tracid - 4 Just 1 Day (Derb Remix) <-- grym
Sep-29-2003 17:22
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
Location: Space
jag kanske kanske kanske kommer också... får se, kan vara kul att parta loss.
Sep-29-2003 17:40
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
fan du får se till å komma med endre, har ju aldrig fått chansen å parta ordentligt med dig
mojjmojj: du får väl böna å be till gurgel på TC så kanske han hjälper in dig iaf
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.