Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nya midway filmen
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kan inte nån berätta vad som är fel med texten... förklaring ?

Fonten heter för övrigt kimberly och är den jag har använt i alla mina videos sen Trance Energy videosarna... knasbollar där

Kimberly är en riktigt sjyst font
Tankar filmen just nu, förväntar mig rätt mycket

Old Post Sep-28-2003 20:48  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

grym film som vanligt.. vor skoj om nån kunde sponsra dig med en proffsigare kamera + ett stativ och lite annan smaskig utrustning så du kunde åstakomma ännu grymmare grejer.

kollade igen nu,, fan va illa att man missade, förbannade sjukdomar.. GRYMMA lasrar, sånt kan man stirra sig blind på, vilka effekter... såna lasrar skulle de haft på devotion ;p

damn..

Last edited by staz on Sep-29-2003 at 02:57

Old Post Sep-28-2003 23:28  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
quilly
Sypreme TrancEaddict

Registered: May 2002

Kollat på den några ggr till nu.. gillar den skarpt.

Och det är för tusan inget fel på fonterna, tycker det funkar. Jag förstod bara inte varför "skylten" för GTR uteblev??

Hmm, nåja.. mkt stabilt och bra jobbat iaf Stävä!!

Old Post Sep-29-2003 08:47  Europe
Click Here to See the Profile for quilly Click here to Send quilly a Private Message Add quilly to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Jag kanske kan svara på det där med fonterna, inte för att jag bryr mig så mycket men fonterna ser lite inklippta ut eller vad man ska säga. de ser ut som texten på typ nån riktigt B-serie eller nått fast texten är ju mindre viktig enligt mig i alla fall

staz: jo ioförsig men å andra sidan tycker jag att det är en del utav charmen att man ser att det är filmat ur handen och så man vill ju känna sig som en i publiken typ och inte som om det vore en reklam film (sensation filmen är ju rena pampers extra active typ)

Old Post Sep-29-2003 09:03  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

jag har också sett det
snyggt gjort iaf ger en bra impression av hur det var.

konstigt ställe förresten man ser trä(d)? på väggarna vafan är det en idrottshal lr nåt?

Old Post Sep-29-2003 11:19  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

yes, det var en idrottshall

Snyggt gjort film.. verkar nästan bättre än verkligheten Framförallt tyckte jag att det såg ut att vara mycket mer folk än jag minns.

Old Post Sep-29-2003 14:16  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by dbl
hehehehehe.... hatar att se mig själv på film och bild.. hehe

Har ju inte fått se mig själv på film *sneglar menande åt Steve*. Håller på att tanka filmen nu men känner jag Steve rätt kommer jag INTE att bli besviken. Steve och hans filmer knäcker!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-29-2003 14:30  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

OMG Steve!

Videon var helt underbar! Det känns fan nästan som om man var där!
Låt valet var inte direkt fel heller!
Fictivision vs. C-Quence - Symbols (Mesh Remix) är liksom en utav världens bästa låtar!

Great work!

Old Post Sep-29-2003 15:31  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Fucks sake... vilken enorm film... och jälar vad jag hade velat vara där, ser ut som GOTT om utrymme att gå loss på. Dessutom verkar Gielen ha varit på riktigt gott humör... gillar fett att han står och studsar med publiken. Steve... you da man!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-29-2003 15:44  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

WOW, WOW, WOW! fet film steve! sjuuukt bra jobbat! fett me cred till dig!

Old Post Sep-29-2003 21:09  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

stev, bra redigering, men det blev för mycket "strobing" under vissa ställen, blev lite jobbigt att titta på (jag såg den i natt, och jag var trött, jag får nog se om), men bra låtar, bra bilder på brudar. allt bra, förresten vad är den gielen säger/signalerar till dig när han lägger tillbaka 12":an i fodralet, (det ser ut som "sluta filma mig")

Old Post Sep-30-2003 07:05  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by montana
stev, bra redigering, men det blev för mycket "strobing" under vissa ställen, blev lite jobbigt att titta på (jag såg den i natt, och jag var trött, jag får nog se om), men bra låtar, bra bilder på brudar. allt bra, förresten vad är den gielen säger/signalerar till dig när han lägger tillbaka 12":an i fodralet, (det ser ut som "sluta filma mig")

Nej han menade mer som "It´s murder on the dancefloor"
Var Stonefield som filmade just den sekvensen så vi har snackat om just de...

Tack för all creds De värmer ska ni veta... Filmen är precis så som den ska va !

Old Post Sep-30-2003 09:15  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nya midway filmen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacki gotta find this, soooo gooood [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKevin - "All in My Mind" (Soren Weile Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:08.

Forum Rules: