|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Dragonfly_
tranceaddict

Registered: Sep 2003
|
|
|
UPPRÖRD
Kan inte vi i det här forumet, i så fall, göra en poll om hur mycket vi skulle vara beredd att betala. Då får DI hjälp med sin prissättning som förhoppningsvis kan rädda situationen.
Om 100/må känns fel, kanske hälften och årsvis skulle räcka för att hålla di up-and-running. Eller vem skulle inte tycke att 300 kr två gånger per år var OK, för att behålla något man gillar t ex.
Man blir upprörd över vår situation i Sverige där underlaget (populationen) är så pass tunn att vi inte kan stödja alternativmusik. VAR finns valfriheten på vanlig radio t ex? Jag kör modem och att lyssna på di är som tortyr. Att lyssna på radion är nästan omöjligt om man är en musikälskare. Det är helt sorgligt att höra på t.v. att radiomusik har blivit så p.g.a. pengar. D.v.s. att de sugar mest pengar från en särskild köpstark profil som råkar vara en kvinna runt 30- någonting, med barn. Då spelar de musik som den här profilen gillar. Hjälp! Jag gillade bandit förr...när snubben var från England och hade stark personlighet och språk. Sedan fanns det även 106.3 som var faktiskt R&B... det var då. Det är samma sak som händer DI nu. Det finns inte underlag, d.v.s. inte tillräckligt många svenskar lyssnar på det här musiken. Det är Catch 22, hör man inte, så blir man inte intresserad av det heller.
St_Andrew frågade om reklam, Jag hörde ingen kommentar om det skulle vara möjligt.
|
|
Oct-03-2003 09:59
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 02:28.
Forum Rules: