Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
GVD, ik moet ook nog wachte tot eind september!! Maar als het eenmaal zover is....San Fransisco, here we come!!!!! |
ja ik ook. Ik moet ook tot september wachten. Al die mensen die nou weggaan. Ah dan heb je ook gelijk zin om weg te gaan.
___________________
|
|