Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Paul van Dyk - Live @ Kufa, Sarrebruck Allemagne (02-10-2003)
Pages (3): « 1 [2] 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Vraiment content pour vous, il faut trop que je puisse voir ce PvD aux platines

Et dire que tous ça part d'une preuve pour confirmer ça venu à Innercity,

Merci qui

Old Post Oct-03-2003 20:26  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

En attendant d'avoir ce genre de soirée à 1h de chez moi je continuerais à lire ce genre de reviews

Old Post Oct-03-2003 23:48  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RazerYokes
International TA

Registered: Oct 2001

génial cette soirée! mis à part le scam du 50 euros à l'entrée, haha j'en ris tellement c'est grossier de la part du videur

~ Patrice

Old Post Oct-04-2003 09:58  Canada
Click Here to See the Profile for RazerYokes Click here to Send RazerYokes a Private Message Add RazerYokes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by RazerYokes
génial cette soirée! mis à part le scam du 50 euros à l'entrée, haha j'en ris tellement c'est grossier de la part du videur

~ Patrice

C'est surtout complètement ridicule!!!
La preuve ils sont rentrés mais n'ont pas dépensé plus de 15€! Je ne vois vraiment pas à quoi çà sert!

Old Post Oct-04-2003 10:32  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

Quand je vois des reviews comme celle là, je me dis: " Vivement que j'ai ma majorité, et une voiture!!! "

Et comme dis Rafon, c'est pas à Lyon qu'on vera une soirée comme celle de PvD...

Enfin bon, ...

Old Post Oct-04-2003 16:25  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

et chapo pour l'organisation

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-04-2003 16:53  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Merci pour les feedbacks, j'aime bien écrire les reviews.

Old Post Oct-04-2003 17:21 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Moi aussi j aime bien les reviews , content d en avoir eu qu un seul feedback a la derniere que j ai faite

Last edited by PEZ68 on Oct-04-2003 at 18:38

Old Post Oct-04-2003 17:25  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Dunno

quote:
Originally posted by PEZ68
Moi aussi j aime bien les reviews , content d en avoir eu qu une seule a la derniere que j ai faite

C'est sûr que ça a dû te décevoir un peu...

Old Post Oct-04-2003 17:30 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djlemon
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001
Question

Au fait comment ca se passait pour payer les boissons?... j'ai pas trop capté
Vu que mon niveau est assez (totalement même) médiocre, j'ai rien compris de ce qui avait écrit sur la carte perforée

Ah et aussi sur un autre forum, ils insinuent que PvD a passé des morceaux de mixs pré-enregistrés, car il a passé bcp de titres différents sans changer de vinyl... je leur ai dit que ca m'étonnerait

Apparement il utiliserait finalscratch (http://www.finalscratch.com/fs4/loa...is_FS&sub=start) ca ressemble bien à ce qu'il avait sur son pc
Quelqu'un peut confirmer?

Old Post Oct-05-2003 17:12  France
Click Here to See the Profile for djlemon Click here to Send djlemon a Private Message Add djlemon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Ah c'est pas impossible, faut voir ce qu'en disent les DJs.

Old Post Oct-05-2003 18:17 
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by djlemon
Au fait comment ca se passait pour payer les boissons?... j'ai pas trop capté
Vu que mon niveau est assez (totalement même) médiocre, j'ai rien compris de ce qui avait écrit sur la carte perforée

Ah et aussi sur un autre forum, ils insinuent que PvD a passé des morceaux de mixs pré-enregistrés, car il a passé bcp de titres différents sans changer de vinyl... je leur ai dit que ca m'étonnerait

Apparement il utiliserait finalscratch (http://www.finalscratch.com/fs4/loa...is_FS&sub=start) ca ressemble bien à ce qu'il avait sur son pc
Quelqu'un peut confirmer?
Tout a fait , ca doit faire environ 6 mois qu il utilise ce logiciel.

Old Post Oct-06-2003 14:26  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Paul van Dyk - Live @ Kufa, Sarrebruck Allemagne (02-10-2003)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 [2] 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackpsy track to ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDivino - "The Dreamer" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:00.

Forum Rules: