Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vraagjes over Sensation (newbie min of meer)
Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik ga meestal al vrij vroeg. dan kun je idd lekker relaxt de boel verkennen en meestal ook wat sneller naar binnen, maar eigenlijk vind ik het feest al in de trein beginnen=> radio er bij,bier er bij en lekker feesten met andere partygasten, dan zit de sfeer er al meteen lekker in. Ik ben nu bezig een lekker tapeje te maken, dus dat gaat morgen wel weer goed komen .


psies dat sneller binnenkomen vind ik ook wel fijn. Hehe nu maar hopen dat er zo vroeg al wat party peeps in de trein zitten (vast wel)


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jul-07-2001 07:52  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

quote:
Originally posted by New Wave
------------------



-------------------

Nou, daarom ga ik al geen 100 piek dokken..omdat roog en die andere losers draaien......marco v geld niet mee


Maar daar gaat ut niet niet om... Voor de thread starter is het z'n eerste feest. Gewoon het begin meemaken. WATER WATER WATER drinken, geen alcohol. Anders ga je echt naar de tering. 1 T-shitje aan...

En gewoon dolle pret maken...


BTW:

FACT: vorig jaar was het zo warm daar binnen, dat er wolken in het plafond hingen. Op een gegeven moment begon hetzelfs te regenen. Ze hadden hun eigen Broeikasje gekweekt. Lekker al dat verdampte zweet van anderen op je lichaam hehe LOL


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Jul-07-2001 09:19 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

quote:
Originally posted by magrec


psies dat sneller binnenkomen vind ik ook wel fijn. Hehe nu maar hopen dat er zo vroeg al wat party peeps in de trein zitten (vast wel)



ja, juist! meestal wel alleen af en toe ook een geirriteerde oma die omkijkt naar die "bagger" muziek


___________________

Sasha!

Old Post Jul-07-2001 09:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by Partyhardy!


ja, juist! meestal wel alleen af en toe ook een geirriteerde oma die omkijkt naar die "bagger" muziek


lol vorig jaar trance energy in de trein trug..we waren met zijn 5 en geloof ik of 6 naja zaten we in een coupé met wat lui uit utrecht damn die lui stonden nog strak joh hadden ook een tape van shockers 1 of 2 erin zitter damn man die lui stuiterden de hele coupé door en wij helemaal brak ernaar kijken :P


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jul-07-2001 10:27  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore



Registered: Oct 2000
Location: Holland

ah, als we alle terugreis verhalen moeten gaan vertellen zijn we nog wel effe bezig . Maar de laatste keer bij massive was wel lachen. Want het was toen koninginnedag die ochtend, dus de trein zat al half vol met gezinnetjes enzo. Dus wij gewoon ergens gaan zitten. Bleek het een niet rokers cabine te zijn. Maar die gasten naast ons uit beverwijk ofzo (Zegt genoeg ) vonden het nodig om toch 2 dikke knetters op te steken. En die kinderen allemaal hoesten en proesten in die coupe. Toen kwamen de pappa's eraan en was het effe afgelopen, voor 30 sec om precies te zijn en toe gingen ze weer aan. Maar om een lang verhaal kort te maken, veel geouwehoer, 2 conducteurs en bijna matten.............


grtz,
TNG


___________________

Old Post Jul-07-2001 10:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by tango
ah, als we alle terugreis verhalen moeten gaan vertellen zijn we nog wel effe bezig . Maar de laatste keer bij massive was wel lachen. Want het was toen koninginnedag die ochtend, dus de trein zat al half vol met gezinnetjes enzo. Dus wij gewoon ergens gaan zitten. Bleek het een niet rokers cabine te zijn. Maar die gasten naast ons uit beverwijk ofzo (Zegt genoeg ) vonden het nodig om toch 2 dikke knetters op te steken. En die kinderen allemaal hoesten en proesten in die coupe. Toen kwamen de pappa's eraan en was het effe afgelopen, voor 30 sec om precies te zijn en toe gingen ze weer aan. Maar om een lang verhaal kort te maken, veel geouwehoer, 2 conducteurs en bijna matten.............


grtz,
TNG


Hehe massive na afloop vet brak....iedereen ;iep te maffen hehe en vanaf amersfoort zaten er idd ook 2 lui bij ons ff een fakkel op te roken......vond de andere meneer niet zo fijn omdat

neh shit de terugreis is bijna net zo leuk als het feest zelf


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jul-07-2001 11:12  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vraagjes over Sensation (newbie min of meer)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this bangin' song please! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMan With No Name - Sly-ed [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:35.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!