Originally posted by Partyhardy! ik ga meestal al vrij vroeg. dan kun je idd lekker relaxt de boel verkennen en meestal ook wat sneller naar binnen, maar eigenlijk vind ik het feest al in de trein beginnen=> radio er bij,bier er bij en lekker feesten met andere partygasten, dan zit de sfeer er al meteen lekker in. Ik ben nu bezig een lekker tapeje te maken, dus dat gaat morgen wel weer goed komen .
psies dat sneller binnenkomen vind ik ook wel fijn. Hehe nu maar hopen dat er zo vroeg al wat party peeps in de trein zitten (vast wel)
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jul-07-2001 07:52
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by New Wave ------------------
-------------------
Nou, daarom ga ik al geen 100 piek dokken..omdat roog en die andere losers draaien......marco v geld niet mee
Maar daar gaat ut niet niet om... Voor de thread starter is het z'n eerste feest. Gewoon het begin meemaken. WATER WATER WATER drinken, geen alcohol. Anders ga je echt naar de tering. 1 T-shitje aan...
En gewoon dolle pret maken...
BTW:
FACT: vorig jaar was het zo warm daar binnen, dat er wolken in het plafond hingen. Op een gegeven moment begon hetzelfs te regenen. Ze hadden hun eigen Broeikasje gekweekt. Lekker al dat verdampte zweet van anderen op je lichaam hehe LOL
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Jul-07-2001 09:19
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
quote:
Originally posted by magrec
psies dat sneller binnenkomen vind ik ook wel fijn. Hehe nu maar hopen dat er zo vroeg al wat party peeps in de trein zitten (vast wel)
ja, juist! meestal wel alleen af en toe ook een geirriteerde oma die omkijkt naar die "bagger" muziek
___________________
Sasha!
Jul-07-2001 09:30
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja, juist! meestal wel alleen af en toe ook een geirriteerde oma die omkijkt naar die "bagger" muziek
lol vorig jaar trance energy in de trein trug..we waren met zijn 5 en geloof ik of 6 naja zaten we in een coupé met wat lui uit utrecht damn die lui stonden nog strak joh hadden ook een tape van shockers 1 of 2 erin zitter damn man die lui stuiterden de hele coupé door en wij helemaal brak ernaar kijken :P
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jul-07-2001 10:27
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
ah, als we alle terugreis verhalen moeten gaan vertellen zijn we nog wel effe bezig . Maar de laatste keer bij massive was wel lachen. Want het was toen koninginnedag die ochtend, dus de trein zat al half vol met gezinnetjes enzo. Dus wij gewoon ergens gaan zitten. Bleek het een niet rokers cabine te zijn. Maar die gasten naast ons uit beverwijk ofzo (Zegt genoeg ) vonden het nodig om toch 2 dikke knetters op te steken. En die kinderen allemaal hoesten en proesten in die coupe. Toen kwamen de pappa's eraan en was het effe afgelopen, voor 30 sec om precies te zijn en toe gingen ze weer aan. Maar om een lang verhaal kort te maken, veel geouwehoer, 2 conducteurs en bijna matten.............
grtz,
TNG
___________________
Jul-07-2001 10:37
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by tango ah, als we alle terugreis verhalen moeten gaan vertellen zijn we nog wel effe bezig . Maar de laatste keer bij massive was wel lachen. Want het was toen koninginnedag die ochtend, dus de trein zat al half vol met gezinnetjes enzo. Dus wij gewoon ergens gaan zitten. Bleek het een niet rokers cabine te zijn. Maar die gasten naast ons uit beverwijk ofzo (Zegt genoeg ) vonden het nodig om toch 2 dikke knetters op te steken. En die kinderen allemaal hoesten en proesten in die coupe. Toen kwamen de pappa's eraan en was het effe afgelopen, voor 30 sec om precies te zijn en toe gingen ze weer aan. Maar om een lang verhaal kort te maken, veel geouwehoer, 2 conducteurs en bijna matten.............
grtz,
TNG
Hehe massive na afloop vet brak....iedereen ;iep te maffen hehe en vanaf amersfoort zaten er idd ook 2 lui bij ons ff een fakkel op te roken......vond de andere meneer niet zo fijn omdat
neh shit de terugreis is bijna net zo leuk als het feest zelf
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.