|
Iemand proberen de grond in te trappen is natuurlijk niet zo moeilijk op een forum...
| quote: | Originally posted by DjRV
lache die petrus,
ik bedoel wie showed er nou dat ie stoer is?
Is het forum je leven ofzo?
Echt slim ben je trouwens niet,wat had jij voor wiskunde op je school?
30 juni 1982,dan ben ik dus niet net 18 geworden maar 19,gekke toellie.
Waarschijnlijk voel je je gewoon op je pikkie getrapt omdat je zelf net zo iemand bent. |
hehe, stoer ben ik wel ja... ENORM!!! Ik zit helemaal niet vaak te internetten, ik zit nog niet eens boven de 1000 posts, zoals sommige ander mafkezen hiero hehe LOL 
Nee, slim ben ik idd niet nee...
Je mag een beste schoenmaat hebbe wil je mij op m'n pikkie trappen, manneke...
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Last edited by eXos on Jul-07-2001 at 09:36
|