 |
|
|
|
 |
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000
Location: The Hague, Holland
|
|
|
Jul-07-2001 20:21
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
|
|
|
| quote: | | Inderdaad! Ik had niet eens tijd om mezelf nog ff te verdedigen! ! Even voor de duidelijkheid, het was allemaal niet zo serieus bedoeld als men dacht! |
Jezelf verdedigen? waarom,omdat je een eigen mening hebt die sommigen niet kunnen waarderen? Nouw das lekker boeiend,je hebt iets aangegeven hoe jij t voelt je hebt gezegt waarom en dan wil je jezelf nu gaan verdigen omdat ze er met zn allen bovenop gaan? Lekker laten stampvoeten die gasten En daar komt bij dat ik vind dat je gelijk hebt en dat de springnichten die zich onder ons bevinden dan ook gelijk maar weten dat ze enorm irritant zijn op feesten en helemaal niet zo vet coo als ze maybe wel dachten,want je hoort zoveel mensen op feesten over de springertjes,maar ach op een echt trance-feest kom je ze gelukkig niet vaak tegen,t zijn eerder de domme pilenslikkende moeilijk meukende technoboeren,die een competitie voeren wie t hoogst springt en t onhandigst met zn armen maait daarbij,want die hebben ze vast een gratis pilletje belooft;p
Kan ie der nog dommer bij kijken,zn kaken laten malen,t schuim langs zn bek laten lopen dan ie al deed *hehe*
hmmm zullen we hier een nieuwe springnicht-thread van maken *evilgrinz*
iig,ze springen maar wat ze willen,maar niet te close bij mij,anders hebben ze de volgende dag een blauwe plek in hun ribbenkast van mijn elleboog en nee das geen stoere praat,maar liever dat dan een springnicht bovenop me,het hele irritante is,dat je je bezig moet houden die dingen van je af te houden,terwijl je daar bent om te genieten,nah dat doek van springnichten beslistttt niet!
BAHBAHBAH teringlijertjes,spring as high as you want,but dunt bother other peeps,maybe isset zo wat duidelijker voor de zich aangesproken voelende spring*dingen*
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|
|
Jul-08-2001 07:08
|
|
|
 |
 |
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
|
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
Jezelf verdedigen? waarom,omdat je een eigen mening hebt die sommigen niet kunnen waarderen? Nouw das lekker boeiend,je hebt iets aangegeven hoe jij t voelt je hebt gezegt waarom en dan wil je jezelf nu gaan verdigen omdat ze er met zn allen bovenop gaan? Lekker laten stampvoeten die gasten En daar komt bij dat ik vind dat je gelijk hebt en dat de springnichten die zich onder ons bevinden dan ook gelijk maar weten dat ze enorm irritant zijn op feesten en helemaal niet zo vet coo als ze maybe wel dachten,want je hoort zoveel mensen op feesten over de springertjes,maar ach op een echt trance-feest kom je ze gelukkig niet vaak tegen,t zijn eerder de domme pilenslikkende moeilijk meukende technoboeren,die een competitie voeren wie t hoogst springt en t onhandigst met zn armen maait daarbij,want die hebben ze vast een gratis pilletje belooft;p
Kan ie der nog dommer bij kijken,zn kaken laten malen,t schuim langs zn bek laten lopen dan ie al deed *hehe*
hmmm zullen we hier een nieuwe springnicht-thread van maken *evilgrinz*
iig,ze springen maar wat ze willen,maar niet te close bij mij,anders hebben ze de volgende dag een blauwe plek in hun ribbenkast van mijn elleboog en nee das geen stoere praat,maar liever dat dan een springnicht bovenop me,het hele irritante is,dat je je bezig moet houden die dingen van je af te houden,terwijl je daar bent om te genieten,nah dat doek van springnichten beslistttt niet!
BAHBAHBAH teringlijertjes,spring as high as you want,but dunt bother other peeps,maybe isset zo wat duidelijker voor de zich aangesproken voelende spring*dingen* |
ten eerste wil ik zeggen dat iedereen zelf lekker uitmoemaken hoe hij danst, hakken, springen, chacha boeit me niet. maar wil wel ff replyen op het gene wat donna hier zegt.
ik ben zelf ook z'n springnicht, sterken nog in de lokale discotheek de ster in nieuwkuijk is dat dansje een beetje onstaat, echt waar. Meer dan een jaar geleden stond ik in de time-out en iedereen stond me raar aan te kijken een jaar later danste iedereen zo.
en als jij zegt dat die springnichten irritant zijn heb je mischien wel gelijk maar die springertjes staan bijna altijd met groepjes bij elkaar dus als je ziet dat voor je een groepje staat te springnichten doe dan een stapje achteruit ofzo en ga dan niet meteen agressief doen, een houseparty staat bekend om zijn relaxte sfeer en dan ga jij meteen een stoot uit delen.
je zegt ook dat je heel de tijd bezig bent om die springertjes van je af te houden. Waarom spring lekker mee je zult zien het is kei relekst.
volgens jouw zijn er ook weinig van die gastjes maar je zegt ook dat je continu bezig bent om ze van je af te houden, is dus een beetje tegenstrijdig of je moet de, volgens jou, weinige die er zijn opzoeken.
en zo weinig zijn er niet wat op impulz stond zker een derde van de zaal zo te dansen als het niet meer is.
ik hoop dat ik dit duidelijk heb uitgelegd want het is ook zondag ochtend voor mij
___________________
|
|
Jul-08-2001 10:00
|
|
|
 |
 |
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
|
|
|
Jul-08-2001 10:34
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
|
|
|
| quote: | | je zegt ook dat je heel de tijd bezig bent om die springertjes van je af te houden. Waarom spring lekker mee je zult zien het is kei relekst |
hm no thx,iedereen mag toch zelf bepalen hoe ie danst zeg je net
| quote: | | ten eerste wil ik zeggen dat iedereen zelf lekker uitmoemaken hoe hij danst, hakken, springen, chacha boeit me niet. maar wil wel ff replyen op het gene wat donna hier zegt. |
indeed maar is t zo moeilijk uit te leggen dat ik ze gewoon niet op me nek wil hebben? boeit me echt geen flikker wat ze doen,van mijn part nemen ze nog trampolines ook mee *lb*
en een stappie achteruit doe ik meerdere malen,stappie vooruit ook,maar dan isset toch echt mooi geweest en zet ik mn elleboogie dervoor,en nee ik zoek ze niet op,springzeikerds hebben de irri gewoontes rond te trekken,dus waar je ook staat,er is er altijd wel 1 die dat plekkie ook verkiest *zucht*
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|
|
Jul-08-2001 11:02
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
|
|
|
Jul-08-2001 13:39
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:19.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|