Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
Lightbulb het kan ook anders

volgens mij heb ik de verklaring van de flutline-up van sensation.
Die special treatments mogen natuurlijk niet teveel kosten voor het o zo commerciele id&t. DUS laten ze goedkopere dj's komen en houden ze de prijzen van de kaartjes nog lekker hoog. It's all about the money...


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Jul-07-2001 13:26  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland
Re: het kan ook anders

quote:
Originally posted by Little Theseus
volgens mij heb ik de verklaring van de flutline-up van sensation.
Die special treatments mogen natuurlijk niet teveel kosten voor het o zo commerciele id&t. DUS laten ze goedkopere dj's komen en houden ze de prijzen van de kaartjes nog lekker hoog. It's all about the money...


krijgen we dit weer hoor...


___________________

Old Post Jul-07-2001 15:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland
Re: het kan ook anders

quote:
Originally posted by Little Theseus
volgens mij heb ik de verklaring van de flutline-up van sensation.
Die special treatments mogen natuurlijk niet teveel kosten voor het o zo commerciele id&t. DUS laten ze goedkopere dj's komen en houden ze de prijzen van de kaartjes nog lekker hoog. It's all about the money...


die special treathments kosten geen drol man, een uur van te voren zit iedereen met een sigaar in zijn bek te wachten tot de deuren open gaan......, zijn der heus nog wel gastjes die wat mensen willen touren omdat ze dat stoer vinden.....ID&T zuigt gewoon......

dure kaartjes + goedkope kut dj's = $$$$$$WINST$$$$$$$$$


niks van die vage verklaringen...........

en nu wikl ik geen WOORD meer over sensation horen!!!!!! COMPRENDE...


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jul-07-2001 15:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-



Registered: Aug 2000
Location: The Hague, Holland

quote:
Originally posted by -=WVG=-
Als we toch aan het zeiken zijn...

Wil ik GVK eens ff lekker de Hooligan uithangen in de Springnicht-thread is ie al dicht...Shit, was ik maar wat vroeger uit m'n bed gekomen Maar het was het lezen waard...


Inderdaad! Ik had niet eens tijd om mezelf nog ff te verdedigen! ! Even voor de duidelijkheid, het was allemaal niet zo serieus bedoeld als men dacht!


___________________
I just can't believe all the things people say! Why must I deal with this shit every fucking day!

Old Post Jul-07-2001 20:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

quote:
Inderdaad! Ik had niet eens tijd om mezelf nog ff te verdedigen! ! Even voor de duidelijkheid, het was allemaal niet zo serieus bedoeld als men dacht!


Jezelf verdedigen? waarom,omdat je een eigen mening hebt die sommigen niet kunnen waarderen? Nouw das lekker boeiend,je hebt iets aangegeven hoe jij t voelt je hebt gezegt waarom en dan wil je jezelf nu gaan verdigen omdat ze er met zn allen bovenop gaan? Lekker laten stampvoeten die gastenEn daar komt bij dat ik vind dat je gelijk hebt en dat de springnichten die zich onder ons bevinden dan ook gelijk maar weten dat ze enorm irritant zijn op feesten en helemaal niet zo vet coo als ze maybe wel dachten,want je hoort zoveel mensen op feesten over de springertjes,maar ach op een echt trance-feest kom je ze gelukkig niet vaak tegen,t zijn eerder de domme pilenslikkende moeilijk meukende technoboeren,die een competitie voeren wie t hoogst springt en t onhandigst met zn armen maait daarbij,want die hebben ze vast een gratis pilletje belooft;p
Kan ie der nog dommer bij kijken,zn kaken laten malen,t schuim langs zn bek laten lopen dan ie al deed *hehe*
hmmm zullen we hier een nieuwe springnicht-thread van maken *evilgrinz*
iig,ze springen maar wat ze willen,maar niet te close bij mij,anders hebben ze de volgende dag een blauwe plek in hun ribbenkast van mijn elleboog en nee das geen stoere praat,maar liever dat dan een springnicht bovenop me,het hele irritante is,dat je je bezig moet houden die dingen van je af te houden,terwijl je daar bent om te genieten,nah dat doek van springnichten beslistttt niet!
BAHBAHBAH teringlijertjes,spring as high as you want,but dunt bother other peeps,maybe isset zo wat duidelijker voor de zich aangesproken voelende spring*dingen*


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Jul-08-2001 07:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by Donna


Jezelf verdedigen? waarom,omdat je een eigen mening hebt die sommigen niet kunnen waarderen? Nouw das lekker boeiend,je hebt iets aangegeven hoe jij t voelt je hebt gezegt waarom en dan wil je jezelf nu gaan verdigen omdat ze er met zn allen bovenop gaan? Lekker laten stampvoeten die gastenEn daar komt bij dat ik vind dat je gelijk hebt en dat de springnichten die zich onder ons bevinden dan ook gelijk maar weten dat ze enorm irritant zijn op feesten en helemaal niet zo vet coo als ze maybe wel dachten,want je hoort zoveel mensen op feesten over de springertjes,maar ach op een echt trance-feest kom je ze gelukkig niet vaak tegen,t zijn eerder de domme pilenslikkende moeilijk meukende technoboeren,die een competitie voeren wie t hoogst springt en t onhandigst met zn armen maait daarbij,want die hebben ze vast een gratis pilletje belooft;p
Kan ie der nog dommer bij kijken,zn kaken laten malen,t schuim langs zn bek laten lopen dan ie al deed *hehe*
hmmm zullen we hier een nieuwe springnicht-thread van maken *evilgrinz*
iig,ze springen maar wat ze willen,maar niet te close bij mij,anders hebben ze de volgende dag een blauwe plek in hun ribbenkast van mijn elleboog en nee das geen stoere praat,maar liever dat dan een springnicht bovenop me,het hele irritante is,dat je je bezig moet houden die dingen van je af te houden,terwijl je daar bent om te genieten,nah dat doek van springnichten beslistttt niet!
BAHBAHBAH teringlijertjes,spring as high as you want,but dunt bother other peeps,maybe isset zo wat duidelijker voor de zich aangesproken voelende spring*dingen*


ten eerste wil ik zeggen dat iedereen zelf lekker uitmoemaken hoe hij danst, hakken, springen, chacha boeit me niet. maar wil wel ff replyen op het gene wat donna hier zegt.

ik ben zelf ook z'n springnicht, sterken nog in de lokale discotheek de ster in nieuwkuijk is dat dansje een beetje onstaat, echt waar. Meer dan een jaar geleden stond ik in de time-out en iedereen stond me raar aan te kijken een jaar later danste iedereen zo.

en als jij zegt dat die springnichten irritant zijn heb je mischien wel gelijk maar die springertjes staan bijna altijd met groepjes bij elkaar dus als je ziet dat voor je een groepje staat te springnichten doe dan een stapje achteruit ofzo en ga dan niet meteen agressief doen, een houseparty staat bekend om zijn relaxte sfeer en dan ga jij meteen een stoot uit delen.

je zegt ook dat je heel de tijd bezig bent om die springertjes van je af te houden. Waarom spring lekker mee je zult zien het is kei relekst.

volgens jouw zijn er ook weinig van die gastjes maar je zegt ook dat je continu bezig bent om ze van je af te houden, is dus een beetje tegenstrijdig of je moet de, volgens jou, weinige die er zijn opzoeken.
en zo weinig zijn er niet wat op impulz stond zker een derde van de zaal zo te dansen als het niet meer is.

ik hoop dat ik dit duidelijk heb uitgelegd want het is ook zondag ochtend voor mij


___________________

Old Post Jul-08-2001 10:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict



Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda

lol gaan we weer!


___________________

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jul-08-2001 10:34 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

quote:
je zegt ook dat je heel de tijd bezig bent om die springertjes van je af te houden. Waarom spring lekker mee je zult zien het is kei relekst


hm no thx,iedereen mag toch zelf bepalen hoe ie danst zeg je net

quote:
ten eerste wil ik zeggen dat iedereen zelf lekker uitmoemaken hoe hij danst, hakken, springen, chacha boeit me niet. maar wil wel ff replyen op het gene wat donna hier zegt.


indeed maar is t zo moeilijk uit te leggen dat ik ze gewoon niet op me nek wil hebben? boeit me echt geen flikker wat ze doen,van mijn part nemen ze nog trampolines ook mee *lb*
en een stappie achteruit doe ik meerdere malen,stappie vooruit ook,maar dan isset toch echt mooi geweest en zet ik mn elleboogie dervoor,en nee ik zoek ze niet op,springzeikerds hebben de irri gewoontes rond te trekken,dus waar je ook staat,er is er altijd wel 1 die dat plekkie ook verkiest *zucht*


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Jul-08-2001 11:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by Donna


hm no thx,iedereen mag toch zelf bepalen hoe ie danst zeg je net


ik zeg niet dat je zo moet dansen maar je kan het wel een keer proberen zo erg is het echt niet hoor


___________________

Old Post Jul-08-2001 11:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

waarom de neuk moet ik t proberen als ik er geen zin in heb en t r nod dom vind uitzien ook? ik doe ook wat ik wil en val daar toch ook geen kip mee lastig,spring gewoon,doe je ding maar niet op mijn 4kante meter *damn* hoe moeilijk is dit te begrijpen?!


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Jul-08-2001 12:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

doelloze discussie


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Jul-08-2001 13:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

damn wat heb ik weer lekker staan springen net zoals 75% andere mensen in de arena vooral op dd tribune van de ene kant naar de andere kant.


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jul-08-2001 14:58  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation special treatment wat een lachertje :D:D:D
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMinimal/techno! From Ricardo Villalobos live @ Cocoon! #1 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOsiris - "Oneness With The Universe" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:19.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!