|
| quote: | Originally posted by Pjox
Nu ere så att jag undarr om inte lite folk vill leka lite paintball igen? fast kanske innnomhus och köra lite 4 hjuls MC före/efter eller hur det nu går till? Detta kanske för 395 kr? |
hehe du låter som en försäljare.. är det stockholm action center du syftar på eller är det nickes "nya" firma? men altså detta är bara min personliga och extremt proffsiga åsikt: inomhus paintball är inte lika kul som utomhus den enda fördelen är att det blir snabbare action (men detta kan oxo var dåligt beroende på personlighet, själv så tycker jag om att man kan springa runt folk och sånt, man känner sig så instängd annars) men en fet jävla nackdel med inomhus paintball är att det är så satans halt. jag vet för jag prao:ade på inomhuspaintball tog en hel dag att städa golvet, nästa dag var vi tillbaks till ruta noll igen och man kunde spring-glida till andra sidan 
i vilket fall som helst så vet jag inte. jag hadde självklart tänkt dra ihop fler paintball men tänkte vänta till några veckor efter kryssen så folk börjar få sina vårkänslor tillbaka först sen så ska väl förhoppningsvis steves paintball video komma i samband med mitt nästa gig 
om ni inte orkar läsa allt det där så kortfattat "inom är kul men utomhus är kuligare"