|
Ik heb de sets van Marco V en Rank 1 van 538 opgenomen! Zijn niet echt super boeiend, maar wel redelijk! Ik had toch nix anders te doen!
Maar dit is echt een enorme gay-party! Niemand beweegt ongeveer! En nu lopen ze een beetje een CD af te spelen! Stelletje CD-Gays!!!!!!!
En inderdaad Henkie, het grote aantal springnichten wat je op TV ziet bevestigt nogmaals dat het één groot homo festijn is!   
___________________
I just can't believe all the things people say! Why must I deal with this shit every fucking day!
|