|
| quote: | Originally posted by Jukx
Ja het is ook een gabberplaat... paar jaar geleden had je ook al een Public Domain. Zijn niet hetzelfde als de Public Domain die we nu kennen overigens. The Puritan van Public Domain staat trouwens ook op de Thunderdome '97 cd... 't is al een vrij oud nummertje dus! |
Even voor de goede orde:
Public Domain - The Puritan --> oud en Nederlands
Public Domain - Operation Blad --> nieuw en Engels
Gewoon even voor de duidelijkheid.
___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!
|