Originally posted by kolkiewolkie
OE OE OE, dit ziet eruit alsof het echt in het ultieme feestweekend zou passen!
donderdags jeff mills
vrijdags armin
zaterdags nexus (toch?)
echterrrr ik voorspel tentamens. Ik heb nog niet gekeken maar ik wéét gewoon dat zulke geilerij al-tijd verziekt wordt door tentamens.
ik zou geen slecht figuur slaan als waarzegger
*streept Jeff Mills en Carl Cox een week eerder door*
*zoekt betonnen muur op*
*ramt met kop stevig tegen muur*
Ik begin toch serieus te twijfelen of die studie niet teveel van m'n priveleven begint te vragen .
___________________
Progressive
Hard = goed
Oct-13-2003 15:16
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik zou geen slecht figuur slaan als waarzegger
*streept Jeff Mills en Carl Cox een week eerder door*
*zoekt betonnen muur op*
*ramt met kop stevig tegen muur*
Ik begin toch serieus te twijfelen of die studie niet teveel van m'n priveleven begint te vragen .
Wat geen Cox, das op een zaterdag, zondag bijkomen en maandag je tentamen goed doen (en voor Cox leren natuurlijk)
___________________
Down-Under was da bomb
Oct-13-2003 15:50
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat geen Cox, das op een zaterdag, zondag bijkomen en maandag je tentamen goed doen (en voor Cox leren natuurlijk)
maandag én dinsdag . Geen dagen/weken ervoor vrij, kortom zelfs als ik nu al begin ken ik het dan nog niet . Plus dat ik altijd minimaal een dag of 2 gaar ben . En ik wéét wat ik mis (da's nog het ergste!)(heb beide heren al eerder gezien dit jaar - en wil meer). Maargoed, met een beetje doorzettingsvermogen moet het feestje van deze draad er nog wel inzitten .
___________________
Progressive
Hard = goed
Oct-13-2003 16:05
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Jezus, t lijkt wel of je altijd tentamens hebt! Wat voor klotestudie doe jij nou weer? Af en toe feesten is ook belangrijk!
___________________
Oct-13-2003 22:07
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Kolkie deed toch bestuurskunde?
Mwhehe, nee hij deed werktuigbouwkunde geloof ik En ik weet niet eens wanneerik (her)tentamens heb, ik zie wel.... leren op een vrijdag/zaterdag doe ik toch nooit
Oct-13-2003 22:16
ambs
Girl Le Disko
Registered: Jul 2003
Location: Curacao
quote:
Originally posted by Optimus
leren op een vrijdag/zaterdag doe ik toch nooit
Inderdaad!! ik ook niet!! maarrrrr ik volg nu ook eventjes geen studie enz maar wanneer ik dat wel doe, leer ik nooit in het weekend
___________________
Oct-13-2003 23:49
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by MaGiK54
Had deze avond al gespot op de site van Armin en helaaaaaaaaaas moet ik dit feessie ook missen. Ga me vakantie annuleren, geen Cox en Armin in de Asta en geen Tiesto @ Panama
En als dit een solo of Armada-avond gaat worden dan ga ik helemaal agressief worden
Ik heb inmiddels me moeder een paar klappen verkocht en ik ga straks met een knuppel een paar geparkeerde auto's in elkaar meppen, want het is een soloooooooooooooooooooooo godverdommeeeeeeeeeee
(bron www.asta.nl)
___________________
Down-Under was da bomb
Oct-21-2003 17:21
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik heb inmiddels me moeder een paar klappen verkocht en ik ga straks met een knuppel een paar geparkeerde auto's in elkaar meppen, want het is een soloooooooooooooooooooooo godverdommeeeeeeeeeee
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Vetjes! Ga ik eindelijk ook maar eens in die Asta kijken
Oct-22-2003 04:18
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik heb inmiddels me moeder een paar klappen verkocht en ik ga straks met een knuppel een paar geparkeerde auto's in elkaar meppen, want het is een soloooooooooooooooooooooo godverdommeeeeeeeeeee