Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Misja Helsloot
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic



Registered: Jul 2003
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by Vizay
oke hmm...asså om jag har fattat det rätt så skare alltså inte gå teoretiskt sätt för mig att bli medlem lr? (med tanke på att fokused sida e nere just nu)



men jag hände inte riktigt med på att fokusedkortet å weekenderkortet e samma...e dom exakt lika eller funkar båda lika bra?

korten är olika fast man kan använda weekender kortet på fokused events och vise värsa.

hmmm men det är nog lungt endå. det brukar vara lungt om du går tillsammans men en kompis som är medlemm, då säger vakterna "är han med dig*pekar på vizay* och då säger din kompis "japp" och då säger vakterna "välkommen in"" allt detta är teoretiskt för vissa vakter är tjuriga som fffaaaaaaeeen. du kan ju hoppas på tur men jag tror nog att fokused sida kommer upp snart.

i värsta fall får väl stefan hämta sina mäktiga kontakter och fixa in dig


___________________
http://www.advantico.se

Old Post Oct-13-2003 16:03  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Jag lovar inget men du kan eventuellt gå med mig in på mitt VIP... Då går man gratis och före kön om man vill också
Men om sagt det är en möjlighet som jag först kan säga nån dag innan...


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Oct-13-2003 16:19  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

hehe stefan vore soft om du kan kolla iaf så man kan komma in å fixa kortet for once

bra början på å fylla arton, e ju inte mer än ca. 2 veckor efter min 18-års dag så


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-13-2003 18:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

Dom brukar vara rätt hårda på 20...iaf mot mina polare och så, trots att dom var där tidigt.

Du är dock lugn om du går med nån som har VIP... jag har tagit in upp till 6 pers under 20 som "sällskap"

Nu är detta en specialkväll iofs och det står att VIPn inte gäller då (på kortet) men jag ska kolla det...

ska bli sjukt kul att se denna man!!!!!


___________________

Old Post Oct-13-2003 18:52 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

om nån lyckas fixa det så e jag skyldig den personen en megatjänst!


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-13-2003 18:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amplifire
Senior tranceaddict



Registered: Nov 2002
Location: Stockholm, Sweden

MISJA HELSLOOT
Misja Helsloot is definitely one of the hottest names when it comes to quality trance music, this dutchman has been in the business for a long time but during the last couple of years his career has really exploded! Just to mention a few examples he can now declare himself as a superstar DJ, highly respected producer, label manager and radioshow host - and things just keep looking better and better! Misja's great talent was first discovered by the one and only DJ Tiësto back in 1998, he was so impressed that he invited Misja to mix the first compilation in the now legendary "In Trance We Trust" series, this turned out a great success and from this time and on Misja became a very popular DJ, mainly in the Netherlands but also abroad in countries like Israel and Norway! The hype kept growing and he mixed several compilations such as The Creation 1/2, Forbidden Paradise 10/11, Oslo Central and the Capital CD - he also returned to where it all began with the mixing of In Trance We Trust 007. With this came more dates all around the world and he got the oppurtunity to play massive sets in the US, Greece, Romania and Spain, just to mention a selection of countries visited. These days he is one of the brightest starts hailing from the Netherlands together with names like Tiësto and Armin Van Buuren! As a producer he keeps putting out releases and remixes that are constantly being played by all the big jocks out there, furthermore he runs his own record label Gesture Music, his radioshow Trancesistor and also performs frequently at all major dutch events as well as taking care of international dates! Don't miss out on this guy, join him on an energetic journey into the soundscapes and harmonies of trance!

ÖZGÜR CAN
Özgür Can was born in Stockholm 1982 and grew up in a family where music was very present at all times, ever since then a large part of his life has evolved around beats, tones and grooves of all shapes. From being one of many bedroom producers, Özgür has now turned into being one of the biggest talents hailing from the swedish progressive scene, both as a DJ and a producer! He has been spinning records at major events and venues in Sweden as well as produced tracks that are currently being signed to labels such as Plastica Red, CP Recordings and 3Beat offshoot 3Breakbeat! His true and deep love for music has made him a versatile DJ and producer with a focus on progressive music with an energetic flow, but still with an open mind for other styles such as trance, breaks and house!

+ INKFISH (Som spelar grym musik, hehe)

Old Post Oct-13-2003 19:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Amplifire Click here to Send Amplifire a Private Message Add Amplifire to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by Amplifire
CP Recordings


det där tyckte min humor va roligt

Kommer bli en finfin kväll det där Göta källare är en riiiktigt grym lokal!


___________________

Old Post Oct-13-2003 23:11 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

quote:
Originally posted by mindshooter
det där tyckte min humor va roligt


hmm oväntat? NÄHH!

aja, ska iaf göra mitt bästa för å ta mig in om det så innebär inbrott kvällen innan x)


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-14-2003 00:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict



Registered: May 2002
Location: Stockholm

Kom till GK i sällskap med 5st var en endast en person var över 20 klockan var då runt 23:30-00:00. Detta var kvällen då Orkidea lirade. Inga problem emd att komma in dock fick vi stå ut med en spydig kommentar från vakten, något i stil med "Låt mig inte ångra detta" med en nedvärderande blick.
Lär knappast inte vara något problem för dig Vizay att komma in. Var glad och posetiv. Klä dig snygg. Vara i tid är alltid en stor fördel.

Du kanske kunde skicka ett litet e-brev till en viss herr parham elelr någon på annan lite mer ansvarig för kvällen och checka om det är lunt, Fokused har alltid visat ett gott öga mot TA enligt min syn. Eller finns det någon som fått en annan uppfattning?


EDIT:
Förövrigt så verkar det vara svårt det dära med att bli medlem. Jag skrev upp mig i sommras och nu efter två-tre utskick med flygare så har jag fortfarande inte fått något medlemskort


___________________
Going... Going...

Old Post Oct-14-2003 00:59  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2003
Location: Stockholm

JAg funderar starkt att gå på detta. JAg har aldrig varit på GK, är det bara ställa sig i kö och betala mannen eller? Och så är ett tillfälle att träffa några TAs

EDIT

Woooo läser genom hela threadet och ser någonting om 20 åldersgräns. men 18 vid medlemskap. jo jag har ett medlemskort men om en polare inte har kommer han inte in alltså.

Old Post Oct-16-2003 08:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Stockholm

Kom bara dit tidigt, var hövliga, var nyktra (relativt ivarjefall) och det kommer gå finfint. Vakter blir genast mycket tuffare vid 23, 24 tiden då det kommer mycket folk. Är man 18 år får man jobba lite för det, bättre än gästlista och liknande, jag ska köpa min biljett till den kvällen eftersom Fokused verkligen behöver all support de kan få.

Old Post Oct-16-2003 09:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic



Registered: Jul 2003
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by Proximus
Kom bara dit tidigt, var hövliga, var nyktra (relativt ivarjefall) och det kommer gå finfint. Vakter blir genast mycket tuffare vid 23, 24 tiden då det kommer mycket folk. Är man 18 år får man jobba lite för det, bättre än gästlista och liknande, jag ska köpa min biljett till den kvällen eftersom Fokused verkligen behöver all support de kan få.
jag skulle nog villja se det mer som en fråga om vilken vakt som står vid dörren. sist jag var där vid 21:00 (jag råkade åka 1 timme för tidigt av misstag) så var det värsta griniga vakten, han såg bekant ut oxo så jag tror han är där varje fredag. han ville inte släppa in min poolare som inte hadde kort då men när de bytte vakter tittade de inte ens på ID kortet. så så stor skillnad är det.


___________________
http://www.advantico.se

Old Post Oct-16-2003 13:15  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Misja Helsloot
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Track # 3 [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRitmo - G 13 (Evolution Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:48.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!