|
Ja, het maakt blijkbaar geen fuck uit wat je erin hebt liggen (ik ben ook niet gek, en als ik dat al was, was ik ondertussen toch wel wijzer geworden). Ik laat nooit waardevolle spullen in de auto liggen, en de dingen die ik niet uit de auto kan halen (zoals die carkit) monteer ik expres uit het zicht... en dan nog. Ze kraken gewoon en kijken dan pas verder.
Thuis valt het nog mee, maar ik geef het toe, daar in de Hambaken is het vaak niet best. Maar ja ik moet er toch elke week gaan trainen en ik zal m'n auto daar toch ergens moeten parkeren. Helaas. Hij stond nota bene zowat recht onder de straatverlichting. Het kan ze blijkbaar geen ruk schelen.
En met de tijd die ik doorbreng in de auto is geen stereo of geen carkit eigenlijk geen optie. Ik word knettergek zonder muziek en heb waarschijnlijk binnen de kortste keren een boete voor niet-handsfree bellen 
Zucht... waarom kunnen sommige mensen gewoon niet met hun tengels van andermans spullen afblijven? Maar goed, ik heb weer een nieuwe ruit (hoef ik niet meer uit te stappen in de parkeergarage om 't bonnetje te pakken -- leuk zo'n noodruit maar hij gaat niet open ) nu nog een nieuwe carkit en ik kan d'r weer tegen.