Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Moet ik mijn auto inruilen?
Moet ik mijn auto inruilen?
You do not have permission to vote on this poll.
Dit is duidelijk een ongeluksmagneet. Inruilen die auto! 5 31.25%
Je hebt alle statistieken al verslagen, dit was vast echt de laatste keer. Gewoon houden! 5 31.25%
Eerlijk gezegd kan het me geen reet schelen, je ziet maar! 6 37.50%
Anders, nl.: 0 0%
Total: 16 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (2): « 1 [2]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Blik
(weet ik nog niet welke wijk je woont...)

Heh ja: Kruiskamp, bij de Helftheuvel om de hoek zeg maar dus.

Die twee keer thuis voor de deur zijn overigens wel beide keren de daders gepakt, de andere keren niet. Met dank aan twee stel oplettende buren en een paar hele snelle agenten. Mij zul je niet snel horen klagen over de politie, hebben ze toppie aangepakt beide keren. Das dan weer wel fijn. (En best lache, ben nog naar de rechtszaak geweest toen, heb je dat ook eens een keertje gezien ).

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Oct-20-2003 08:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shabbaman
tranceaddict

Registered: Aug 2003

Het probleem zit 'm duidelijk niet in je auto maar wat je er in hebt liggen. Sommige auto's roepen denk ik dat soort problemen wel eerder over je af, maar als je echt in zo'n ghetto woont dan denk ik dat je hoe dan ook de lul bent. Je auto inruilen voor een andere heeft dan niet zo veel zin... En dan kom je bij de vraag of je gelukkiger bent met:

a. een auto met stereo plus headset die de hele tijd gejat wordt
b. een auto zonder stereo min headset (voordeel, kan niet gejat worden)
c. geen auto

De auto van mijn ouders valt wel onder optie b, maar ook dat is geen garantie voor succes. Autokrakers zijn soms zulke doorzetters (of gewoon te dom voor woorden, kan ook...) dat ze je auto sowieso kraken en dan pas kijken of het de moeite waard is. Dat is ook het probleem van een radio met een frontje, is wel iedere keer je raam kapot.

Old Post Oct-20-2003 09:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shabbaman Click here to Send Shabbaman a Private Message Visit Shabbaman's homepage! Add Shabbaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Ja, het maakt blijkbaar geen fuck uit wat je erin hebt liggen (ik ben ook niet gek, en als ik dat al was, was ik ondertussen toch wel wijzer geworden). Ik laat nooit waardevolle spullen in de auto liggen, en de dingen die ik niet uit de auto kan halen (zoals die carkit) monteer ik expres uit het zicht... en dan nog. Ze kraken gewoon en kijken dan pas verder.

Thuis valt het nog mee, maar ik geef het toe, daar in de Hambaken is het vaak niet best. Maar ja ik moet er toch elke week gaan trainen en ik zal m'n auto daar toch ergens moeten parkeren. Helaas. Hij stond nota bene zowat recht onder de straatverlichting. Het kan ze blijkbaar geen ruk schelen.

En met de tijd die ik doorbreng in de auto is geen stereo of geen carkit eigenlijk geen optie. Ik word knettergek zonder muziek en heb waarschijnlijk binnen de kortste keren een boete voor niet-handsfree bellen

Zucht... waarom kunnen sommige mensen gewoon niet met hun tengels van andermans spullen afblijven? Maar goed, ik heb weer een nieuwe ruit (hoef ik niet meer uit te stappen in de parkeergarage om 't bonnetje te pakken -- leuk zo'n noodruit maar hij gaat niet open ) nu nog een nieuwe carkit en ik kan d'r weer tegen.

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Oct-20-2003 10:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Moet ik mijn auto inruilen?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): « 1 [2]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprogressive [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlexkid - "Come With Me" (Tiga's Acid Death Rave Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:04.

Forum Rules: